Diesel se je z novo kampanjo pošalil na račun znanih influencerjev

Ste sledilci ali influencerji?

Diesel se je z novo kampanjo pošalil na račun znanih influencerjev - Foto: Diesel

Živimo v času, ko si vsi želimo biti influencerji. Pa je njihovo življenje res tako popolno? Prepoznavnost na družbenih omrežjih morda res prinese nenadno slavo in bogastvo, a kako dolgo bo to trajalo?

Z novo kampanjo #BeAFollower nas Diesel tokrat spodbuja, da postanemo sledilci. Ti imajo namreč pravo moč na družbenih omrežjih.

Diesel se je tokrat v duhu igrivosti modne znamke nekoliko pozabaval iz influencerjev. Oglejte si šest videoposnetkov, v katerih je njihovo "težko" življenje prikazano na ironičen način.

Influencerji se ne morejo pretihotapiti iz zabave

Infleuncerji ne morejo potovati z malo prtljage 

Influencerji težko uživajo v hrani

Influencerji veliko časa porabijo za preoblačenje  

Infleuencerji veliko časa porabijo za pranje perila 

Fotografije: Diesel promo

Preberite še: 6 ključnih trendov z modnega tedna v Londonu (izbor spletnega uredništva Elle)

Priporočamo tudi: To so hlače, ki jih je včeraj na svoji 'baby shower' zabavi nosila Meghan Markle

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Najbolj brano

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri