Diesel se je z novo kampanjo pošalil na račun znanih influencerjev

25. 2. 2019
Diesel se je z novo kampanjo pošalil na račun znanih influencerjev (foto: Diesel)
Diesel

Ste sledilci ali influencerji?

Živimo v času, ko si vsi želimo biti influencerji. Pa je njihovo življenje res tako popolno? Prepoznavnost na družbenih omrežjih morda res prinese nenadno slavo in bogastvo, a kako dolgo bo to trajalo?

Z novo kampanjo #BeAFollower nas Diesel tokrat spodbuja, da postanemo sledilci. Ti imajo namreč pravo moč na družbenih omrežjih.

Diesel se je tokrat v duhu igrivosti modne znamke nekoliko pozabaval iz influencerjev. Oglejte si šest videoposnetkov, v katerih je njihovo "težko" življenje prikazano na ironičen način.

Influencerji se ne morejo pretihotapiti iz zabave

Infleuncerji ne morejo potovati z malo prtljage 

Influencerji težko uživajo v hrani

Influencerji veliko časa porabijo za preoblačenje  

Infleuencerji veliko časa porabijo za pranje perila 

Fotografije: Diesel promo

Preberite še: 6 ključnih trendov z modnega tedna v Londonu (izbor spletnega uredništva Elle)

Priporočamo tudi: To so hlače, ki jih je včeraj na svoji 'baby shower' zabavi nosila Meghan Markle