Marnie von Stosch z izbiro vplivnic narekuje uspeh vodilne znamke športnih oblačil, Fabletics. Poglejte, zakaj ta novodobni poklic pridobiva na priljubljenosti med mladimi.
Vplivnice, dekleta z družbenih omrežij, ki z digitalnimi vsebinami živijo sanjsko življenje, so postala nepogrešljiv marketinški dodatek v modernem modnem svetu. O svetu influencerk smo se pogovarjali z Marnie von Stosch, ki z izbiro pravilnih deklet narekuje razvoj znamke športnih oblačil, Fabletics.
Marnie je diplomantka univerze University of the Arts London, kjer je lansko leto zaključila študij modnega menedžmenta. Po kratkem pripravništvu pri znamki Fabletics je sredi pandemije sprejela izziv in začela z delom menedžerke vplivnic, kar predstavlja marketinški temelj priljubljene znamke. Njeno kreativno delo jo je iz pisarne že popeljalo okoli sveta, razgiban in unikaten poklic pa iz dneva v dan strmo pridobiva na priljubljenosti med mladnimi.
Preberite tudi: Pozabite na hlačna krila, letos se v modo vračajo te hlače iz 80-ih
Zakaj si se v poplavi kariernih možnosti odločila ravno za delo v modni industriji?
Od nekdaj sem se imela za modno navdušenko, modni svet pa me je še posebej pritegnil v najstniških letih. Okoli sebe sem opazila spremembe - ljudje so začeli nakupovati drugače, znamke, ki sem jih poznala iz ulice so začele dobivati digitalno podobo in moda me je začela obkrožati na vsakem koraku. Videla sem jo kot vznemerljivo področje, kjer se dogajajo velike spremembe in ravno razgibanost me je pritegnila, da se modnemu svetu pridružim tudi sama.
Mnogim je svet vplivnic še vedno uganka - kako bi najlažje opisala svoje področje, ki temelji na druženih omrežjih in digitalizaciji?
Marketing z vplivnicami je unikaten, pogosto učinkovit in svež način za vstop modne znamke na svetovni trg. Delo je zelo raznoliko, sodelovanja pa se raztezajo med svetovnimi zvezdnicami in manjšimi digitalnimi kreatorji z le nekaj tisoč sledilci. Iskanje novih obrazov pa ni edina stvar, ki jo počnem - moje področje obsega tudi načrtovanje dogodkov in potovanj, kjer se znamka z ambasadorkami še bolj poveže, najbolj pomembno pa je iskanje prave kombinacije vplivnic, ki bo znamko primerno predstavljala.
Kaj te je pritegnilo k izbiri takšnega dela?
Menim, da razvoju marketinga z vplivnicami še ni videti konca in želela sem si biti del nečesa tako dinamičnega. Mode si brez digitalne podobe sploh ne znam predstavljati in zato sem si izbrala poklic, s katerim sem lahko del prihodnosti. Marketing z vplivnicami je tudi odličen način za predstavljanje znamke mladim kupcem, ki so zahtevni in poplavljeni z modnimi izbirami. Prav tako mi delo omogoča izražanje svoje kreativne plati in spoznavanje navdihujočih ljudi na vsakem koraku.
Delaš pri eni izmed vodilnih znamk športnih oblačil, Fabletics. Kako izgleda tvoj vsakdan?
Dnevi so med seboj popolnoma različni, vsak izmed njih pa je napolnjen s kreativo. Fabletics je zares unikatna znamka športnih oblačil, ki niso samo udobna in uporabna, temveč tudi nadvse trendovska in primerna za vsako izmed nas. Vsak dan se tako srečujem z najrazličnejšimi dekleti in kreativci, s katerimi pregledujemo lookbooke, načrtujemo slikanja, dogodke in večje kampanje. Obkroža me zabava, hkrati pa sestanki in dogodki zahtevajo dobro mero organiziranosti in prilagodljivosti. Moje delo me iz pisarne pelje tudi v telovadnico, kjer v prostem času delam kot vaditeljica vodenih vadb.
Kako postati menežer vplivnic?
Najpomembnejša lastnost pri takšnem delu je prilagodljivost. Sodelovanja z vplivnicami sicer slonijo na dogovorih, kljub temu pa so zapleti neizogibni. Morda katera izmed deklet zamuja z objavo, oglašuje razprodan kos oblačila ali prihaja do nenadne spremembe dogovora - potrebno se je znajti in hitro poiskati učinkovite rešitve. Obvezno pa je tudi zanimanje za modo in digitalni svet - morda se sliši smešno, ampak del marketinga z vplivnicami je tudi vsakodnevno raziskovanje novih plesnih trendov na Tiktoku.
Družbena omrežja so prepravljena z najrazličnejšimi vplivnicami - kaj te prepriča pri dekletu, da jo izbereš za ambasadorko znamke?
Najpomembenjše je iskreno zaupanje v ponudbo znamke. Sama se želim prepričati, da je vsaka izmed deklet popolnoma zadovoljna s športnimi oblačili, saj jih tako tudi najbolje predstavi svojim sledilcem. Iščem unikatna dekleta različnih postav, ras in starosti, saj vsaka posebej obrazu znamke doda svoj pečat. Nisem omejena na Instagram - dekleta iščem na različnih, novejših aplikacijah, ki z inovativnimi digitalnimi vsebinami pridobivajo na priljubljenosti med mladimi.
Kako pristopiš k novemu projektu? Kje črpaš navdih?
V svojem prostem času se ne morem izogniti brsanju po družbenih omrežjih, ki so prav tako mesto, kjer dobim ideje za nove projekte, predvsem za sodelovanja z drugimi znamkami. Pred kratkim smo znamko Fabletics povezali z znamko čevljev, Justfab, kar je po pričakovanju športni znamki dodalo element ulične in vsakdanje mode - lahko rečem, da je bil to moj najljubši projekt do sedaj. Ker delo menedžerke vplivnic temelji na spletu je moje prostočasno brskanje pravzaprav predprirava na prihajajoče projekte.
Meniš, da so modne vplivnice nujne za uspeh modne znamke v modernem svetu?
Digitalni svet je sestavni del vsakdana mladih. Menim, da so sodelovanja z vplivnicami odlična priložnost za nove in obstoječe znamke, ki želijo privabiti nove kupce in svoje delo predstaviti svetu. Nosijo posebno moč in učinkovitost, prav tako pa so sodobna veja marketinga, s katero se kupcu lažje približamo. Način nakupovanja se spreminja iz dneva v dan in v času, ko ogromno časa preživimo na spletu in družbenih omrežjih so objave vplivnic eden najbolj organskih načinov za predstavljanje modne znamke. Menim, da je z oglasi težje zajeti ciljno skupino kot z vplivnicami, ki imajo dobro krojeno bazo sledilcev, ki se z njimi poistovetijo.
Fotografije: osebni arhiv
Preberite še: Se tričetrt hlače vračajo? Mojca Mavec jih nosi tako!
Priporočamo tudi: Angelina Jolie pokazala, kako nositi čevlje, ki podaljšajo noge: Igralka se ne odreka klasiki in preprostosti
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču