V priljubljeni londonski restavraciji Fifteen, ki jo je soustanovil slavni tv-kuhar Jamie Oliver, sta S project, slovenski projekt socialnega podjetništva, in Steklarna Hrastnik predstavila kozarec Speak.
S prodajo teh kozarcev bosta omenjena poslovna partnerja ustvarila nove priložnosti za mlade, saj bo steklarna del prihodka od prodaje kozarca namenila izobraževanju socialno ogroženih mladih na področju kuharstva, podjetništva in osebne rasti.
Na pogled nestabilen, a v resnici ...
Iz vizije S projecta, ki v družbi išče na prvi pogled nezanesljive in nestabilne posameznike, ki jih skozi izobraževalni model S akademYe 'stabilizira' in pripravi na samostojno življenje, se je rodila zamisel o kozarcu, ki bi imel enake lastnosti: na prvi pogled nestabilen, nenavaden in neuporaben. Napolnjen z vsebino pa postane zanesljiv, nezlomljiv, drugačen, privlačen in na podstavku dvignjen iz povprečja.
Kozarec Speak sodi v skupino "rocking glasses", katerih spodnji del je oblikovan v konico – če kozarec obrnemo na glavo, konica ustvarja iluzijo vrha (angl: peak). Inovativen kozarec dopolnjuje še steklen podstavek za stabilizacijo kozarca, hkrati pa lahko funkcionira tudi kot svečnik. Zaradi svoje premišljene zasnove kozarec izstopa pred konkurenco – je atraktiven in obenem interaktiven; v svojem bistvu povsem skladen z vrednotami S projecta.
7.162 kozarcev za izobraževanje enega
S akademYa je v svet že poslala prvo generacijo diplomiranih akademYkov, ki so se izobraževali na področju kulinarike. Dva od njih sta dobila tudi enkratno priložnost, da sodelujeta pri pripravi večerje v kuhinji Fifteen, ki so jo preizkusili gostje predstavitvenega dogodka. Oba akademYka sta bila navdušena, saj je v isti kuhinji svoje kuharske skrivnosti s svetom delil tudi sam Jamie Oliver.
Z vsakim nakupom kozarca Speak se bodo povečale priložnosti, da izbrani mladi najdejo svojo kariero. S prodajo 7.162 kozarcev Speak bo omogočeno izobraževanje enemu mlademu. Speak je trenutno možno kupiti prek spletne trgovine, kmalu pa bo na voljo tudi pri pooblaščenih prodajalcih in posrednikih, ki bodo objavljeni na spletni strani.
Na predstavitvenem dogodku so bili prisotni tudi predstavniki Fundacije Jamieja Oliverja in predstavnik slovenskega veleposlaništva v Londonu, Tine Muren.
Novo na Metroplay: "Ni uspeha brez trdega dela." | Maja Štamol Droljc