Vse, kar morate vedeti o novi seriji Bridgerton, ki je ne moremo nehati gledati.
Na kratko...
TV legenda Shonda Rhimes (Grey’s Anatomy) je na majhne zaslone prenesla zgodovinsko romanco, postavljeno v London iz 19. stoletja, z briljantno igralsko zasedbo.
Kakšen je zaplet serije Bridgerton?
Zategnite si steznike: na Netflix prihaja še ena velika zgodovinska drama. Na podlagi romanov Bridgerton ameriške avtorice Julije Quinn se začne na trgu Grosvenor leta 1813, ko se pred njeno prvo sezono na sodišču predstavlja mlada debitantka Daphne Bridgerton. Potem ko jo kraljica opiše kot "popolno", pričakuje množico ponudb, ko njen preveč zaščitniški, hudobni brat Anthony vse njene snubce zavrne kot neprimerne. Zadeve se še bolj zapletajo: trači iz visoke družbe, napisani pod psevdonimom Lady Whistleblower, z veseljem beležijo vsak Daphnin romantični neuspeh. V Londonu medtem pritiskajo na Simona Basseta naj si poišče ženo proti njegovim željam - dokler ne sreča Daphne v parku Vauxhall Pleasure Gardens. Njegova rešitev njunih težav? Da se pretvarjata, da sta romantično navezana - s tem bi povečala vrednost Daphne na zakonskem trgu, hkrati pa njemu dala svobodo.
Kdo je v igralski zasedbi serije Bridgerton?
Phoebe Dynevor (Younger in Dickensian) in Regé-Jean Page (Roots) igrata Daphne oziroma Simona - medtem ko je Julie Andrews posodila glas Lady Whistleblower, ki serijo pripoveduje na način Opravljivke. Med stranskimi igralci je Ruth Gemmell kot Bridgertonova mama Lady Violet in Jonathan Bailey kot njen najstarejši sin Anthony; Adjoa Andoh kot grozljiva dama Danbury, tesna prijateljica pokojne matere vojvode Hastingsove; in Golda Rosheuvel kot viharna kraljica Charlotte. Potem so tu Featheringtonovi - snobi sosedje Bridgertonovih: mati Portia (Polly Walker), Nicola Coughlan (Derry Girls) kot njena hči Penelope in Ruby Barker kot Marina Thompson.
Netflixova nova kostumska drama je zgodovinska serija v barvah pastelnih sladkarij z eno razliko - neustavljiva razburkanost, ki jo naseljujejo debitantke in dandi, ki prevetri okove žanra, ki združuje raznoliko igralsko zasedbo in queer romance s prizori seksa, zaradi katerih bi Jane Austen zagotovo zardela.
Za predstavo, polno prepirov v dvorani in skrivnih nalog, preproste obleke ne bi zadostovale.
Namesto tega je vsak lik odet v dragulje, perje in okrasne izdelke, ki se med seboj močno prepletajo. Obstajajo svilene halje v sladolednih pastelih, svetle cvetlice, hektarji volančkov, puhasti rokavi, obdani s kamenčki in lasulje, ki bi lahko tekmovale z Marie Antoinette.
Za te razkošne obleke je odgovorna 71-letna Newyorčanka Ellen Mirojnick, kostumografinja kultnih uspešnic, kot so Fatal Attraction (1987), Wall Street (1987) in Basic Instinct (1992). Leta 2013 je prejela Emmyja za svoje delo v biografskem filmu Liberace Stevena Soderbergha Behind the Candelabra in nadaljevala s spektakularnimi kreacijami v The Greatest Showman (2017) in Maleficent: Mistress of Evil (2019). S serijo Bridgerton je ponovno presegla samo sebe in znane silhuete iz zgodovinskega bdobja spremenila v nekaj svežega in fantastičnega.
Koliko videzov je na koncu ustvarila ta kostumska hiša?
Priprava je trajala pet mesecev, preden so začeli snemati. Kostumska ekipa je štela 238 ljudi. To vključuje rezalce vzorcev, med drugim gospoda Pearla, ki je izdeloval steznike, krojaški oddelek, oddelke za okrasitev, vezenine in Johna Glaserja. Na koncu je bilo približno 7.500 kosov - od klobukov, šalov do plaščev -, ki so sestavljali (ocenjenih) 5000 kostumov, ki so bili pred kamero. Samo za Phoebe (Dynevor, ki igra Daphne Bridgerton), je bilo 104 kostumov. To je veliko število, tudi za glavnega igralca.
Kje so našli navdih?
Podrobno so si ogledali obdobje začetka 19. stoletja v Londonu skozi risbe in slike, nato pa je šlo za ogled različnih silhuet in oblik, hkrati pa so vedeli, da mora biti bolj ambiciozno in v nasprotju z zgodovinsko natančnimi videzi. Vedeli so, da morajo premakniti barvno paleto in tkanine, zato so od 19. stoletja takoj prešli v petdeseta in šestdeseta leta 20. stoletja. Razstava Christian Dior: Oblikovalec sanj v muzeju Victoria & Albert je bila bogata z navdihom. Ogledali so si Diorjeve obleke, od leta 1947 do danes.
Kako so klasično silhueto sprmenili v vizualno značilno za Bridgerton?
Eksperimentirali so s plastenjem tkanin in okrasjem. Z uporabo organze, organdije ali tila bi lahko na vrhu oblek ustvarili še en sloj, ki mu daje nov občutek gibanja. Skoraj kot trik očesa, zaradi katerega ga vidimo drugače.
Katere druge subtilne tehnike so uporabili, da so se kostumi zdeli bolj moderni?
Veliko pozornosti so namenili izrezom in temu, kako se prilegajo trupu, v nasprotju z ravno črto, ki ne omogoča prave oblike telesa. Ta serija je seksi, zabavna in veliko bolj dostopna kot povprečna drama, zato je pomembno, da to odraža odprtost izrezov. Ko se kamera približa dekolteju, vidimo veliko kože, kar izžareva lepoto.
Fotografije: Profimedia
Preberite še:
Priporočamo tudi:
Novo na Metroplay: “Peti v maternem jeziku mi je v izziv” | MAJA KEUC, ELLE GLASBA 2024