Diši po ... telovadnici

20. 1. 2012
Deli
Diši po ... telovadnici

Vsi poznamo situacijo, ko je soseda na aerobiki dišala po vsem, razen svežih rožicah. In vse nas stisne, ko samo pomislimo, če bi bili ravno mi tista 'soseda'.

Vsi vemo, da je potenje med vadbo zelo pomembno, zato ga nikakor ne smemo poskusiti zaustaviti. Pošteno prepotiti se je nujno, a nujno je poskrbeti tudi, da zaradi našega potu ne bodo vihale nosov tudi naše sotrpnike.

Človeški pot pač ima vonj.

Potenje deluje kot klimatska naprava našega teles in skrbi, da se telo ne pregreje. Telo ima 2,4 milijona por, skozi katere s potenjem izgubimo pol litra tekočine. Če telovadimo, seveda toliko več.

Pod pazduho so poleg por za znojenje tudi pore za naš telesni vonj, in ko se začnemo potiti, se svež pot, ki je še brez vonja, zaradi bakterij na koži začne razkrajati, kar povzroči neprijeten vonj.

Ali je samo deozodant dovolj?

Ne! Osnova za prijeten vonj je seveda osebna higiena. Še tako dober dezodorant vašega starega potu in vonja ne bo skril, še huje bo.

Za vadbo priporočamo tudi, da uporabljate primerna oblačila za športno vadbo, katerih sestava omogoča hitro vpijanje in sušenje oblačila in tako omogoča, da koža diha.

In tik pred vstopom v telovadnico se nikar ne nadišavite s kakšnim izmed močnih vonjev.

Uporabite zanesljive, a čim bolj nevtralne pripomočke. Nočna mora vsake telovadnice je namreč ravno tisoč in ena vonjava tisoč in enega prepotenega človeka. Fuj in fej!

Učinkovanje dezodorantov.

Dezodoratni zavirajo razmnoževanje bakterij, ki razkrajajo polt, in tako povzročajo neprijeten vonj ter prekrivajo naravni telesni vonj, kar seveda ne škodi, saj so dezodoranti pogosto mili, ne poškodujejo kožne flore in pore niso zamašene.

Sprej, krema ali roll-on?

Seveda je izbira odvisna samo od vas, saj so vse oblike dezodorantov več ali manj primerne. Mogoče bi pri ozkih telovadnih majicah odsvetovali kremni dezodorant, saj ga bomo, kljub pranju, težko odstranile z oblačil.

Morda jeziček na naši tehtnici kaže za primer telovadnice še najbolj na nevtralen, diskreten a močan roll-on.

Fotografija promocijsko gradivo Nike

Novo na Metroplay: Lia Zuljan in Milena Gasparin o ustvarjanju UGC vsebin, njuni karierni poti in konkurenci