Letos bo dražba Unicef-ovih punčk iz cunj, ki jih bodo izdelali slovenski modni ustvarjalci, 4. junija 2008 ob 19. uri v Mestnem muzeju v Ljubljani.
Projekt Punčka iz cunj je Unicef-ov projekt, ki je nastal po italijanskem vzoru, danes pa se uspešno izvaja v številnih evropskih državah. Slovenija ga izvaja od leta 2003.
Temeljni namen projekta je zbiranje sredstev za Unicefovo svetovno kampanjo za cepljenje otrok proti šestim nalezljivim otroškim boleznim (davica, ošpice, oslovski kašelj, otroška paraliza, tuberkuloza in tetanus) v nerazvitih predelih sveta. Podatki namreč opozarjajo, da zaradi bolezni, ki bi jih lahko preprečili s cepljenjem vsako leto umre več kot 2 milijona otrok.
Punčka iz cunj je igrača, ki je poznana v vseh kulturah sveta. Marsikateremu otroku je že v preteklosti predstavljala družbo, danes pa simbolizira otroka iz države v razvoju, ki potrebuje našo pomoč.
Prav zato je nosilni slogan projekta »Posvoji punčko in reši življenje otroka«, kar pomeni, da punčka ni samo prodana, ampak tudi posvojena za 20 EUR, kolikor v povprečju stane cepljenje enega otroka. Ta cena velja celo leto, na dražbi pa unikatne punčke slovenskih modnih oblikovalcev dosegajo bistveno višje vrednosti.
Izdelovanje punčk iz cunj temelji na prostovoljnem delu. Vsaka punčka je ročno izdelana in unikatna, saj jih z veliko domišljije izdelujejo prostovoljci v prostem času. V projekt se vključujejo otroci in mladi, kakor tudi starejši. Tako se otroci in mladi spoznavajo s tradicijo, običaji in življenjskimi razmerami v državah, kjer deluje Unicef, razvijajo svojo kreativnost, predvsem pa občutek, da so pomembna in aktivna opora milijonom sovrstnikom po svetu.
Na letošnji dražbi bo sodelovalo 25 unikatnih Punčk iz cunj znanih slovenskih modnih oblikovalcev. Generalni sponzor: Amway Slovenija.
Fotografije Unicef
Novo na Metroplay: Lia Zuljan in Milena Gasparin o ustvarjanju UGC vsebin, njuni karierni poti in konkurenci