Znaki, da je vaša najljubša lepotna blogerka v resnici nekoristna! (prenehajte slediti!)

26. 1. 2018
Znaki, da je vaša najljubša lepotna blogerka v resnici nekoristna!  (prenehajte slediti!) (foto: Profimedia)
Profimedia

Slabo stanje kože se lahko odpravi, grozno ličenje popravi, poškodovani lasje si opomorejo, celo denar, zapravljen za napačne kozmetične izdelke, lahko dobite povrnjen, nič pa vam ne more vrniti časa, ki ga zapravite pred zasloni računalnikov in pametnih telefonov. 

Zakaj krema, ki jo vsi tako hvalijo, na vaši koži ne učinkuje? Kaj je narobe s čarobnim pudrom, ki ga lepotna skupnost obožuje, z vaše kože pa po nekaj urah enako čarobno tudi izgine? In zakaj je tista fantastična maskara enaka tisti, ki ste jo pravkar zavrgli?

Svoj odgovor morda najdete med spodnjimi vrsticami!

1.

Več kot 90 odstotkov izdelkov, ki jih predstavlja, 'obožuje', in če se loti kritike, lahko v njenem zapisu čutite, da to počne z velikim zadržkom in omejevanjem.

Nemogoče je, da ima nekdo rad prav vse izdelke, in nemogoče je, da so vsi dobri. Če nekomu nekaj ne ustreza, zakaj ne bi o tem spregovorili in , še bolje, zakaj ne bi nezaželenih učinkov ljudem tudi pokazali.

2. 

Kljub dolgi uporabi določenih kozmetičnih izdelkov (največkrat gre za prepoznavne, velike blagovne znamke) ima blogerka še vedno bolj problematično kožo kot drugi ljudje, ki jih poznate.

3. 

Za opisovanje izdelkov uporablja čiustveno potencirane subjektivne izjave (ljubi, obožuje, OMG, vau, ...) in skrajno seksualne zvoke (vrešči, vzdihuje).

Takšen opis je banalen, za odraslo osebo nerelevanten, saj ne temelji na ničemer, kar bi bilo za potrošnika ključnega pomena.

4. 

Pri predstavitvi izdelka se moti, ne izgovarja pravilno imena izdelka ali blagovne znamke, ne spozna se na sestavine, za konec pa vam za bolj podroben opis izdelka pod fotografijo ali v video prilepi povezavo do uradne strani predstavljene kozmetike.

To je jasen pokazatelj, kako malo napora in časa je oseba namenila analizi izdelka.

5. 

Odklanja osnovne izraze iz kemije in fizike, kot da so na primer fotoaktivnost, oksidacija in potencialna iritacija dišav in esencialnih olj. Dejstva se lahko zavijajo tako ali drugače, vendar še vedno delujejo - gre za moč narave.

6.

Blogerka je obraz oziroma ambasadorka več kot dveh lepotnih blagovnih znamk hkrati in objav o določenih izdelkov nikoli ne prijavi kot del sponzorirane vsebine.

7.

Dobiva darila od kozmetičnih hiš in se nenehno hvali s svojimi sodelovanji z blagovnimi znamkami. V tekmovalnem duhu izdelke predstavlja na Instagramu in blogu brez kakršnihkoli koristnih informacij.

Potegnite vzporednice in se vprašajte, ali bi verjeli takšni osebi, če bi šlo za zdravnika, lekarnanja, finančnega svetovalca, pravnica. Ne, rekli bi, da gre za navzkrižje interesov.

8.

Kar naenkrat lepotna blogerka postane še strokovnjakinja za modo, dekor, potovanja, avtomobile. Nekdo, ki se ni zmožen odpovedati tedenski uporabi avtomobila samo zato, ker bo prihranil pri benzinu, in v zameno za to na svojem blogu širi ljubezen do globoko modrega avtomobila z belimi usnjenimi sedeži, gotovo ni oseba, ki o kozmetiki piše nepristransko.

9.

Ure in ure ste posvetili njenemu blogu, pa še vedno ne veste, za kakšno vrsto nege bi se morali odločiti, katero kremo kupiti, s čim nejbolje odstraniti ličila, kateri odtenek rdeče šminke vam zares pristaja ...

Prispevek je za Elle februar 2018 pripravila in prevedla Petra Windschnurer

Preberite še: TO orodje vam pomaga izbrati popolno obliko obrvi! (in zabavno je!)

Priporočamo tudi: 6 HYGGE prigrizkov, ki bodo pogreli (mrzle) zimske dni (+recepti)

Novo na Metroplay: Vloga sodobne ženske | Urška Draž in Sonja Šmuc