Novi trend, pravi hit med ameriškimi igralkami in pevkami, so lastne kozmetične blagovne znamke.
Medtem ko so 'običajne zvezde' samo zaščitni obrazi, vodilne pevke in igralke že jezdijo na valovih novega kozmetičnega trenda. Tiste, ki resnično verjamejo v učinkovitost in kakovost izdelka za lepšanje las in kože, to dokazujejo z vlaganjem konkretnega denarja v razvoj določenih kozmetičnih znamk.
Vemo, da oglaševalske kampanje prinašajo velike dobičke tako zaščitnim obrazom kot proizvajalcem, zato ni težko sklepati, da s tako poslovno potezo zvezdnica zasluži še več. Če na kupce spodbujajoče deluje že 'običajno zvezdniško oglaševanje', pa čeprav se tega ne zavedajo, bodo zdaj zagotovo pohiteli preizkusiti nov šampon, kremo ali šminko, v katere razvoj in lansiranje je vložila JennAn, Drew ali Madonna.
Težko verjamemo, da bi se te zvezdnice igrale s svojim denarjem in sklepale tvegane posle, če ne bi bile povsem prepričane, da je njihov izdelek najboljši na trgu. Zdaj smo na vrsti mi, da preizkusimo to slavno kozmetiko in izvemo, kako objektivne so bile ocene slavnih (so)lastnic.
Katie Holmes
Alterna Haircare je luksuzna znamka izdelkov za naravno lego las, ki ne vsebujejo nevarnih kemikalij, kot so sulfati in parabeni. »Dobra je za moje lase, dobra je do Zemlje in dobro se počutim, ko jo uporabljam,« je izjavila 35-letna igrala Katie Holmes, ki je lani postala solastnica 17-letne ameriške znamke.
Pred tem partnerstvom je bila prvi zaščitni znak znamke ličil Bobbie Brown, zdaj pa s svojimi razkošnimi lasmi krasi kampanje za Alterno.
Šamponi, balzami, tretmaji in serumi na osnovi kaviarja, bambusa in desetih vrhunskih sestavin za domačo in profesionalno nego so v Sloveniji na voljo v številnih frizerskih salonih in v spletni trgovini alterna-kozmetika.eu.
Drew Barrymore
Flower je linija ličil 38-letne ameriške igralke in režiserke Drew Barrymore. Predstavila jo je pred dvema letoma, kmalu po rojstvu prve hčerke. Pravi, da želi ponuditi najvišjo kakovost ličil po dostopnih cenah. Drew za svoje pudre, BB-kreme, šminke, maskare, senčila in lake ne zaračuna več kot 15 dolarjev. To ji uspeva, ker ne vlaga v oglaševanje.
Da bi bila njena ličila še dostopnejša, je sklenila ekskluzivno partnerstvo z največjo ameriško verigo veleblagovnic, Walmart. Zvezda, ki je kot ljubka sedemletnica prijateljevala z E.T.-jem, je na svoji spletni strani FlowerBeauty.com razkrila, da se je za to avanturo odločila, ker je odraščala na stolu za ličenje.
Madonna
MDNA Skin je luksuzna kozmetika za pomladitev obraza, ki jo je 56-letna pop kraljica lansirala v začetku letošnjega leta. Ker gre za sodelovanje Madonne in japonskega kozmetičnega podjetja MGT, je linija na voljo samo na izbranih prodajnih mestih na Japonskem.
Poznavalci tega bogatega (ne le glasbeno) kozmetičnega opusa verjetno veste, da je ime linije poklon njenemu istoimenskemu albumu. A krema proti staranju, maska iz gline in čudežni serum niso prvi kozmetični podvig te uspešne poslovne ženske. Pred dvema letoma je ustvarila svojo prvo dišavo Truth or Dare, iz katere se je pozneje razvila lifestyle blagovna znamka. S hčerko Loudres pa je pred štirimi leti ustvarila modno linijo za najstnike Material Girl.
Rihanna je lastnica najbolj zaželene šminke
Odtenek Riri Woo, ki je nastal v sodelovanju Rihanne in MAC-a, je bil razprodan v le treh urah. RiRi Hearts MAC je ime linije ličil, ki priča, da Rihanna ljubi ameriško znamko profesionalnih ličil. MAC je že prej sodeloval s pevko, ki je zaščitni obraz njihove linije šmink Viva Glam, zaslužek pa je bil namenjen ljudem, ki trpijo zaradi AIDS-a.
Enako sodelovanje so sklenili z Nicki Minaj, Lady Gaga in Cindy Lauper; prvič pa je MAC zvezdo imenoval za svojo 'kreativno partnerico'. Čeprav Rihannina kolekcija vključuje 20 izdelkov za ličenje, niso nobenega od njih razprodali v treh urah, kot so lani šminko v odtenku Riri Woo.
Jennifer Aniston
Living Proof je linija izdelkov za nego in oblikovanje las, ki jo lahko v tujini kupimo v Sephorinih trgovinah (skok do Italije ni daleč). Zanimivo je, da je 45-letna igralka Jennifer Aniston že dve leti solastnica te visokotehnološke ameriške blagovne znamke, vendar jo je s svojo podobo začela oglaševati šele pred kratkim.
»Leta so me spraševali, ali želim biti zaščitni obraz te ali one blagovne znamke z izdelki za nego las, in vedno sem priložnost zavračala. Nisem želela, da ljudje mislijo, da je to še eno 'zvezdniško' oglaševanje, ki ni vredno zaupanja,« je pojasnila Jenn, ki znamki, v katero je vložila denar, ne bi posodila niti svojega imena, če ne bi bila sama živ dokaz učinkovitosti nagrajenih serumov, lakov in krem za lase.
Prevedla in priredila: Iva Marendić
Novo na Metroplay: Kako lahko vzdržujemo mišično maso ter preprečimo težave, kot so sarkopenija in osteoporoza?