Okrepitve pri Estée Lauder

18. 11. 2009
Deli
Tom Pecheux (foto: Fotografija promocijsko gradivo)
Fotografija promocijsko gradivo

Kozmetična hiša Estée Lauder je razglasila novega kreativnega direktorja ličil, in sicer svetovno znanega umetnika ličenja Toma Pecheuxa.

Pecheux bo v tesnem sodelovanju z Estée Lauder postavil smernice za naslednjo generacijo ličil te znamke. Že spomladi 2010 bodo pri Estée Lauder pod taktirko Pecheuxa lansirali nove lepotne izdelke, za katere bodo značilne močne barve. Njegova ličila bodo uporabljena tudi v oglaševalski kampanji z modelom Hilary Rhoda.

Kariera Toma Pecheuxa se je začela pred tridesetimi leti, ko je začel kot pomočnik pri umetnici ličenja Lindi Cantello. Kot vodilna sila ličenja se je uveljavil v 90ih letih prejšnjega stoletja, ko je začel sodelovati z Mariom Testinom in Carine Roitfeld.

Podpisal se je pod nekaj najbolj osupljivih videzov za vodilne modne hiše, kot so Marni, Ralph Lauren, Derek Lam, Givenchy, Balmain, Yves Saint Laurent in Jean-Paul Gaultier, za zveneča imena Michael Kors, Burberry, Gucci, Dolce & Gabbana, Versace, Givenchy in Balmain, pa ustvaril nepozabne oglaševalske kampanje.

Načelo Tomovega dela je, da bi morala ličila laskati namesto prekrivati in krasiti. »Počaščen sem, da lahko sodelujem z znamko kot je Estée Lauder, saj oboji pomagamo ženskam, da so videti čudovito in se tako tudi počutijo, « pravi novi kreativni direktor.