Jennifer Aniston predstavi svojo metodo vadbe 15-15-15: Njeno napeto telo je zasluga te čarobne formule

Jennifer Aniston je z leti videti vse bolje, za to pa je zaslužna vadba in opuščanje nezdrave hrane.

Jennifer Aniston predstavi svojo metodo vadbe 15-15-15: Njeno napeto telo je zasluga te čarobne formule - Foto: Profimedia

Če potrebujete navdih, da ostanete zdravi in fit, ne more biti nikogar boljšega od Jennifer Aniston. Hollywoodska igralka se tudi pri 52 letih trudi ostati močna, vitka in energična. Igralka je v intervjuju priznala, da rada telovadi in da nikoli ne zamudi vadbe. Tudi če ima na voljo malo časa, poskrbi, da vsaj malo razgibava svoje telo. Pred kratkim je razkrila svojo skrivno vadbeno rutino, ki jo obožuje.

Njen recept za brezhibno postavo je predmet zanimanja že leta. Jennifer Aniston je nekoč razkrila, da se odlično obvladuje, ko gre za nezdravo hrano. "Lahko pojem samo en kos sladkarije ali samo eno vrečko čipsa. Vem, nekatere ljudi to zelo iritira," je povedala za Instyle. Poudarila je, da je tudi pri pitju zmerna in da je koktajli ne mikajo. "Spijem največ dve ali tri pijače, čisto margarito brez sladkorja ali umazan martini. Ne zanimajo me eksotične pijače ali koktajli.

Ko sem se preselila v svojo hišo, mi je več ljudi podarilo tekilo kot darilo za vselitev. Imam klet v moji hiši z vsemi vrstami žganih pijač, tako da če prideš k meni, lahko piješ, kar hočeš,« je pojasnila igralka.

Ne spreglejte:

Jennifer Aniston je brezupno predana svojim kolagenskim peptidom in vsako jutro ponosno začne s kozarcem vroče limonine vode.

Prav tako ima navado, ko gre za ključne sestavine njene telesne vadbe. Poleg vadbe joge ...

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jennifer Aniston (@jenniferaniston)

Kaj je načrt vadbe Jennifer Aniston "15-15-15"?

Njena vadbena rutina je preprosta intervalna vadba, ki vključuje 15-minutno vrtenje, 15-minutni eliptični trening in 15-minutni tek. Čeprav njena vadba ne vsebuje nobenih domiselnih gibov, je precej učinkovita, enostavna za izvajanje in priročna za vse. Igralka je povedala, da ne glede na to, katere vaje izvaja, vedno obožuje dobro potenje. 

Jennifer Aniston pravi, da je ne glede na to, kako premika svoje telo, to vsak dan nujno: "Potrebujem nekaj gibanja, tudi če je to le 10 minut na dan na trampolinu," dodaja za InStyle.

Trije sklopi 15-minutnih menjav na različnih kardio napravah se zdijo presenetljivo izvedljivi tudi za tiste, ki niso taki gibčni kot Jennifer Aniston. Če bi to počela vsak dan ali celo štiri dni na teden, bi izpolnila smernice Svetovne zdravstvene organizacije za telesno dejavnost, ki priporočajo vsaj 150 minut zmerno intenzivne aerobne dejavnosti na teden. (Priporočajo tudi dva dneva vadbe za moč celotnega telesa - več o tem si preberite v nadaljevanju).

Če želite trenirati, pa se vam ne da v fitnes – to je prava rešitev!

Prednosti intervalnega treninga

Intervalni treningi imajo številne koristi za zdravje, zato jih dodajte k vadbi in tako se boste učinkovito spotili in pokurili več kalorij. Intervalni trening v bistvu pomeni izvajanje vaj eno za drugo brez vmesnega odmora. Vaje so izziv za vaše telo in pomagajo porabiti več kalorij. Odvisno od vrste vaj, ki jih boste dodali svojemu fitnes režimu, je to odlična vadba za kardio trening in vadbo za moč. Intervalna vadba krepi tudi vaš dihalni sistem, pomaga pri uravnavanju srčnega utripa in krvnega tlaka ter izboljša vaše razpoloženje.

Kaj še morate početi skupaj z rutino 15-15-15?

Strokovnjaki trdijo, da v vadbi Jennifer Aniston manjkajo vaje za krepitev, ki so prav tako ključne za fit in vitko telo. Dvigovanje uteži lahko pripomore k izboljšanju puste mase, z njim lahko okrepite kosti ter zmanjšate tveganje za poškodbe in zvine. Kardio vadba in vadba za moč skupaj tvorita popolno vadbeno rutino. Če izpustite katero koli od obeh, morda ne boste mogli izkoristiti vseh prednosti vadbene rutine. 

Fotografije: Profimedia

Preberite še: Kaj o vas povedo številke, ki vas vsakodnevno obkrožajo? Izračunajte svoje numerološko število in spoznajte odtenke vašega značaja

Priporočamo tudi:Victoria Beckham oživlja model škornjev, ki so bili velik trend 50. let prejšnjega stoletja

Najbolj brano