10 načinov, kako si po 40. letu povrniti energijo: Tako se izboljša cirkulacija in odpravi kronična utrujenost

Si tudi vi želite kipeti od energije? Potem je čas, da sledite tem enostavnim trikom.

10 načinov, kako si po 40. letu povrniti energijo: Tako se izboljša cirkulacija in odpravi kronična utrujenost - Foto: Profimedia

Poravnava srca, suho ščetkanje, sok pšenične trave, vroča kopel za noge ... Strokovnjaki z nami razkrivajo skrivnosti, s katerimi si povrnemo maksimalno energijo vsak dan v letu, ne glede na starost. Zbrali smo 10 najlažjih, katerim lahko sledite zjutraj in zvečer.

Ne spreglejte:

Jutro

1. Usklajenost srčnega ritma

Vdihnite in izdihnite 5 sekund 3 minute. Takojšen učinek – znižan kortizol za boljše obvladovanje prihodnjega stresa, povečana proizvodnja DHEA (hormona mladosti) in oksitocina (hormona navezanosti in ljubezni), z vidnim učinkom na sijaj kože.

2. Sok pšenične trave

Hiperbogat z antioksidanti, vitamini in klorofilom. Zjutraj na tešče razredčite 2 čajni žlički v velikem kozarcu vode sobne temperature in popijte v enem obroku. Ta napitek čisti kri, izboljša kakovost kože in zmanjša podočnjake.

3. Suho ščetkanje telesa

Izboljša cirkulacijo in razstrupljanje, rezultat pa je bolj napeta in sijoča ​​koža. Poleg tega zagotavlja dodatno energijo za dober začetek dneva.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Gwyneth Paltrow (@gwynethpaltrow)

4. Masaža s sezamovim oljem

Priporočljiva po suhem ščetkanju, vendar pred prhanjem, za dvig energije. Odločite se lahko tudi za ozonirano olivno olje, v primeru težav s kožo, ali kokosovo olje, za krepitev tkiva.

5. Strganje jezika

Najprej pripravite ustno vodico z organskim sezamovim oljem in žvrkljajte 5 minut, na primer pod prho, nato sperite s čisto vodo. Ne smemo ga pogoltniti, saj olje vsebuje vse toksine, ki se čez noč sprostijo. Na koncu uporabite čistilo za jezik. Rezultat je boljša prebava, krepitev imunosti in znatno povečanje energije.

Zvečer

1. Počitek za oči

Dlani podrgnite ob drugo in si jih položite na oči, s konicami prstov pa med obrvmi. Ta preprost postopek sprosti mrežnico in vidni živec, povezan s centralnim živčnim sistemom, ter globoko sprosti um. Poleg tega ponovno aktivira limfni obtok okoli oči in tako naslednje jutro zmanjša podočnjake.

2. Izmenično dihanje

Počasi vdihnite skozi eno nosnico in zamašite drugo, izdihnite skozi drugo nosnico in zamašite prvo. Ta praksa, ki se pogosto uporablja v jogi, zmanjšuje stres in tesnobo ter vam omogoča boljše obvladovanje čustev. Prav tako povečuje oksigenacijo telesa in krepi imunski sistem.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Christy Turlington (@cturlington)

3. Kopel za noge

Za sproščujoč učinek dodajte 5 kapljic eteričnega olja sivke ali majarona. Za razstrupljevalni učinek dodajte 2 žlički fine gline, za čistilni učinek pa pest grobe soli. Po 3 minutah se um osvobodi svoje intelektualne preobremenjenosti in solarni pleksus se razširi. Povečano izločanje serotonina bo pripomoglo k boljšemu spancu.

4. Velik kozarec cvetlične vode

V topli različici kot skodelica čaja. Vrtnica, ki je cvet trenutka, pomirja živčni in hormonski sistem. Pomarančni cvet pomirja čustva in duševni nemir, smajčnik pa pomirja v primeru šoka ali žalosti.

5. Masaža s sivko

Nekaj kapljic eteričnega olja sivke kanite na dlan leve roke in masirajte trebuh v smeri urinega kazalca od ene do treh minut. To spodbuja boljšo prebavo, organsko in psihološko, olajša izločanje ostankov v želodcu in vpliva na čustveno sprostitev.

Fotografije: Profimedia

Preberite še:Kako doseči, da nam lasje zrastejo za 4 cm na mesec: Vse podrobnosti o nikotinski kislini, ki spodbuja rast in krepi lase

Priporočamo tudi:Klasične praznične dobrote, ki bi se jim morale izogniti ženske po 50. letu, ko bodo sedle k božični večerji

Najbolj brano