Zgodba Simona in Tine, ki sta decembra 2014 s svojimi izdelki naravne kozmetike zakorakala na slovenski trg, je zelo navdihujoča. "Vse se da, če se hoče in je volja, le morda traja kdaj kaj malo dlje," sta si rekla in uspelo jima je.
Kako dober je njun produkt, smo preizkušale tudi na Cosmo uredništvu. Preizkusila sta ga modna urednica Maja Sotošek in njen mož David, ki sta želela preveriti, kako se bosta sama našla v Nelipot zgodbi.
Maja o izdelku pravi: "Najbolj delujejo stvari, ki jih ne iščeš, ampak v pravem trenutku same pridejo do tebe. Že dva tedna sem v res hudi stiski s časom, tako v službi kot tudi v zasebnem času, zato mi je ravno, ko sem se soočala z mislijo, da si moram kupiti novi deodorant, prišel nasproti Nelipot izdelek.
Moj pogoj pri nakupu je, da mora biti izdelek 100 % naraven, če diši po citrusih ali kokosu bo pa pravi zadetek v polno. Že navdušenje nad lepo embalažo me je pripričalo, da Nelipot preizkusim. Deodorant Nelipot Basic diši po kokosu ☺. "To je zame!", sem bila navdušena.
Kremni nanos, ki ga naneseš z rokami mi je všeč – ljubši od sprejev in rolojev. Po enotedenskem preizkušanju bi mu dala zvezdico, saj uspešno zavira neprijeten telesni vonj, kljub vsakodnevnim aktivnostim, koža pod pazduhami pa je nežna in bolj suha.
To je Nelipot:
Poleg prijetnega vonja je zavedanje, da je izdelek naraven, odločilni faktor, s katerim so me prepričali pri Nelipotu."
Majin mož David je povedal: "Nelipot Irof ni tipična moška deodorantna krema. Všeč mi je, da se je proizvajalec odločil za vonj, ki ni premočan, ampak nežen in tudi ne klasično moški.
Nanos ne pušča madežev tako na telesu kot na oblačilih. Po nanosu nimam občutka, da bi si kdaj karkoli nanesel in tudi ne, da koža ne bi dihala. Zaenkrat trdim, da gre za odličen izdelek in glede na to, da vsebuje le naravne sestavine, nimam in nisem imel do sedaj nobenih stranskih učinkov na koži."
Od želje do ideje in realizacije
Ideja za naravno kozmetiko Nelipot se je Simonu in Tini rodila že pred leti iz lastnih potreb in odkrivanj po kozmetičnem izdelku, ki bo povsem neškodljiv za telo.
Zavedanje o tem, da vse kar dajemo nase, naj bi bilo iz sestavin, ki bi jih lahko tudi pojedli, je obrodilo sadove.
Iz spoštovanja do narave in nas samih sta želela ponuditi izdelke, ki bodo prav takšni kot so bili v času naših babic in dedkov, ko smo še poslušali naravo in vedeli, da nam da večino stvari lahko kar ona sama.
Tako je Nelipot testiral Aleš Novak:
Njune ideje se rojevajo nekje med kuhinjo in kopalnico, morda kdaj tudi spalnico. Vse izdelke, ki jih »skuhata« preizkušata nekaj mesecev na sebi, da spoznata odziv kože.
Še več o zgodbi najdeš na www.nelipot.si. Njihovi izdelki so na voljo tudi v prodajalnah Interspar po Sloveniji, kjer se potegujejo za poslovno priložnosti - šestmesečno ekskluzivno pogodbo s Spar Slovenija, medijsko podporo POP TV in komunikacijsko kampanjo s strani agencije Formitas, najuspešnejši izdelek pa bo postal »Hit produkt 2016.« Z nakupom Nelipot izdelkov podpri Nelipot vizijo prihodnosti.