Margot Robbie je obraz nove oglaševalske kampanje, posvečene kultnemu parfumu N°5. Avstralska igralka in producentka, ki je od marca 2018 ambasadorka hiše, je del vrste velikih igralk, ki so poosebljale bistvo te edinstvene dišave. Nenehno razvija svoje raznoliko delo in oživlja ganljive pripovedi v zaželenih vlogah, ki govorijo o njeni močni prisotnosti na zaslonu.
Od svojega preboja v filmu Volk z Wall Streeta Martina Scorseseja leta 2013 je Margot Robbie v filmu Bilo je nekoč v Hollywoodu režiserja Quentina Tarantina igrala Sharon Tate, njena vloga ambiciozne mlade ženske, ki začne znova, v filmu Babilon pa je bila nepozabna. Film Barbie Grete Gerwig, ki ga je producirala in odigrala s skoraj filozofsko samoironijo, jo je izstrelil onkraj zvezdniškega statusa: ob bok hollywoodskim legendam.
Igralka in vizionarska producentka Margot Robbie je ženska, za katero se zdi, da se je odločila sama ustvariti pogoje za svoje dosežke, pri čemer je vedno imela v mislih željo pripovedovati zgodbe, ki jih nosijo močne ženske osebnosti. Njena igralska in producentska kariera je impresivna, njena aura je neustavljiva, njena karizma, tako močna kot umirjena, v vseh pogledih odzvanja z edinstvenim značajem kultnega modela N°5.
Preberite še:
- Kako izbrati prave hlače, če imate 50 in več let: 6 najboljših nasvetov profesionalnih stilistov – videti boste mlajši, vitkejši in super šik
- Zakaj ni vseeno, kako shranjujete denar v denarnici? 5 feng šuj nasvetov za privabljanje bogastva
Od leta 2018 ste Chanelova ambasadorka. Kaj za vas predstavlja Chanel?
Zelo sem bila navdušena, ko me je Chanel povabil k sodelovanju. In čeprav z njim sodelujem že šest let, je bil od nekdaj v mojem življenju. Blagovna znamka je ikonična in vedno mislim na to, kako lahkotna je. In brezčasna – to je beseda, ki jo vedno povezujem z znamko Chanel. Ima neverjetno zgodovino, a je vedno v ospredju mode in kulture.
Kakšen je vaš osebni odnos do dišav?
Obožujem dišave. Od nekdaj. Spomnim se, ko sem bila še zelo majhna, kako me je navduševala misel, da bom nekoč postala ženska in bom lahko nosila parfum. Zdaj ga nosim na vratu, na zapestju, nosim ga vsak dan – tudi ko grem zvečer spat. Resnično vpliva na moje razpoloženje. Zato vedno izberem dišavo za like, ki jih igram. S parfumom lahko ustvarim razpoloženje, ki tudi ostane. Nekdo lahko odide iz sobe, pa je še vedno prisoten. Prav tako se mi zdi, da me dišave vedno osvobajajo. Ideja, da lahko svetu pokažeš tisto različico sebe, ki jo želiš, je pravzaprav že sama po sebi izbira, in ta izbira je osvobajajoča.
Kako se počutite, ko nosite N°5?
To je tako edinstven, eleganten, močan in prirojeno ženstven vonj. Zato občutim vse to. Vendar je vonj težko opredeliti. Je neverjetno bogat, abstrakten ... In mislim, da vzbuja občutek skrivnostnosti in nečesa malce izmuzljivega, kar je težko opredeliti. Všeč mi je, da zaobjema to idejo ženskosti, vendar ne tako, da bi jo uokvirjal, temveč tako, da kaže vse njene nianse. Na različnih ljudeh ta parfum diši različno, zato ko jo nosite, postane vaša lastna. Ta ideja mi je všeč.
Ali lahko vseeno še v petih besedah opišete dišavo N°5?
Zapeljiva, močna, neodvisna, skrivnostna, abstraktna.
Ali lahko opišete tudi svoj lik v filmu See You At 5? Kako se ujema z značajem filma N°5?
Moj lik je tako umirjen, da ga je res lepo igrati. Zdi se mi, da je tudi precej močen in samozavesten, neodvisen ... kar se resnično ujema s parfumom. To je zelo ženstvena ženska, ki ima svoje želje. To mi je bilo v filmu zelo všeč – ima želje in jih uresničuje.
Številka 5 je bila očitno pomembna za Gabrielle Chanel. Imate srečno številko?
Moja srečna številka je 2, ker sem rojena drugega dne v mesecu. Tako je že vse življenje ... Všeč mi je, da se je Gabrielle Chanel res ukvarjala z numerologijo in astrologijo. To sem izvedela šele, ko sem začela sodelovati z blagovno znamko. In ko si ogledaš dizajn, oblačila in nakit, vidiš njeno zvezdno znamenje, leva, in številko 5, ki se pojavljata povsod, kar mi je zelo všeč.
Kaj se vam zdi najbolj značilno, najbolj navdihujoče pri Gabrielle Chanel?
Mislim, da je to, kar je Gabrielle Chanel počela pred več kot sto leti, danes zlahka samoumevno, toda takrat je bilo to precej radikalno. Celo dizajn stekleničke je bil takrat popolnoma drugačen od tistega, kar so počeli drugi. Vse druge stekleničke parfumov so bile zelo okrašene. In vse dišave so vsebovale določeno vrsto cvetja. Gabrielle Chanel pa je rekla: »Želim narediti parfum, ki bo dišal po ženski.« Mislim, da je bilo to precej radikalno sporočilo. To, kar je počela, je bilo v tistem času precej uporniško: spreminjala je silhueto ženskih oblačil in s svojimi modeli na drugačen način prikazovala žensko telo. Podajala je drugačno različico ženskosti, drugačno različico tega, kako lahko ženska diši ali kako je videti.
Mislim pa, da bolj kot to o vsem govori dejstvo, da je vse to v tistem času počela ženska. Gabrielle Chanel je bila ena prvih žensk, ki je na novo opredelila, kaj velja za žensko. Ko ljudje pravijo, da je pionirka, je to res.
Povejte nam, kako se je začela vaša ljubezen do N°5.
Moja resnična povezava z N°5 – morda zato, ker se ukvarjam s filmom in imam filme že od nekdaj zelo rada – se je začela s kampanjami. Všeč mi je bilo sodelovanje Baza Luhrmanna z Nicole Kidman. Že samo tista podoba, kako teče po newyorških ulicah z obleko za seboj in nakitom, ki se ji odpenja ... In obožujem kampanje Ridleyja Scotta iz 80. let ob bazenu ... Obožujem te kampanje. Skozi desetletja so se zgodila neverjetna sodelovanja med režiserji in talenti, ki so ustvarili novo kampanjo za Chanel N°5. Zato je bilo res zabavno sodelovati z Luco Guadagninom, s katerim sem si želela delati že zelo dolgo. Poznala sva se leta in upala sva, da bova našla nekaj, kar bova lahko uresničila skupaj. Zato je to res nekaj posebnega.
Kaj vam pomeni ženstvenost?
Mislim, da je to sprejemanje vseh delov sebe, kar pomeni, da je ženstvenost lahko karkoli za kogarkoli. Iz nje lahko narediš, kar želiš. Pravzaprav bi to moralo biti nekaj, kar te osvobodi, da postaneš različica sebe, kakršna si želiš biti.
Novo na Metroplay: Kako lahko vzdržujemo mišično maso ter preprečimo težave, kot so sarkopenija in osteoporoza?