Ne preveč skrita švedska afera

21. 9. 2012
Deli

Ko se za sodelovanje odločita dve švedski blagovni znamki, je vse, kar lahko pričakujemo, uspeh.

Vsem, ki vsaj malo ljubijo zanimiv dizajn, je verjetno jasno, da je Kosta Boda vodilna svetovna blagovna znamka oblikovanja stekla. V njeni družbi najdemo znane oblikovalce, ne le na Švedskem, temveč po vsem svetu.

Kosto Bodo in Weekday zlahka prepoznavamo po sodobnih, drznih in pogosto zahtevnih modelih. Dva med najbolj inovativnimi umetniki Kosta Bode – Åsa Jungnelius in Ludvig Löfgren – sta ustvarila serijo šestih izdelkov v edinstvenih barvah ekskluzivno za modno blagovno znamko Weekday. Serija izdelkov vključuje odmevne kose Kosta Bode, kot so Make Up Hot Lips, Still Life Skull Votives in Gabba Gabba Hey, od maja letos pa so na voljo v trgovinah Weekdaya.

Asa JungneliusÅsa Jungnelius

Åsa je pri Kosta Bodi od leta 2007. Njen prvi cilj pri oblikovanju je, da prek stekla pripoveduje zgodbo; navdušena je, kako se ustvari vrednost predmeta in kaj ta sporoča o nas in našem svetu. Nastale stvaritve so kot britev ostre pripombe. Umetnost Åse Jungnelius zajema širok spekter, ki pokriva vprašanja, kot so estetska hierarhija, moda, nakupovanje, dekadenca, razlika med spoloma.

Ludvig LofgrenLudvig Löfgren

Njegov odnos do stekla je občutljiv, strasten in potrpežljiv. Z njim opisuje vzdušje, razpoloženje, ki se sklicuje tako na zgodovino kot na sedanjost. Ludvig črpa navdih iz različnih žanrov, vse od modnega sveta do tehnik tetoviranja. Njegov umetniški izraz je mladosten in igriv, a hkrati brutalno zavesten.

Weekday

Weekday ponuja kreativno modo po dostopni ceni in resnično verjame, da so drzne zamisli in ponižen odnos prava pot do uspeha. Šest znamk MTWTFSS Weekday, Cheap Monday, Weekday Vintage, Weekday Collaboration, Weekday Store made in MTWTFSS Weekday Collection pod njenim okriljem tvori tisto, kar Weekday v celoti danes je. Mešanica odličnih oblačil, ki navdihujejo stranke, da izrazijo svojo osebnost.

Pripravila Veronika Meh

Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc