Tudi letos nam je v uredništvu revije Elle Slovenija trenutni situaciji navkljub uspelo že osmič zapored podeliti nagrade Elle Style Awards. Tokrat sicer v nekoliko drugačni luči, a zato nič manj čarobno. Snemanje za Elle Style Awards je letos potekalo v čudovitem ambientu hotela Grand Koper, kjer smo z očarljivo Mojco Mavec razglasili tokratne nagrajence. Nagrado Elle Zeleno je tokrat prejel Nelipot.
Kaj vam pomenijo nagrade, kot je Elle Style Awards?
Ta nagrada mi pomeni predvsem priznanje, da delamo pravilno, da ljudje to opazijo in smo neki pomemben glasnik pri ozaveščanju ljudi o pomembnosti uporabe pravih izdelkov, recikliranja in trajnostnih usmeritev.
Če se dotaknemo kategorije, v kateri ste zmagali – kaj za vas pomeni živeti zeleno?
To, da zares na vsakem koraku in v vsakem dnevu gledamo na to, kako uporabljamo stvari, predvsem tudi hrano, to se mi zdi eden od zelo pomembnih vidikov, da res porabimo vso hrano, ki jo kupimo, da tudi ponovno uporabljamo stvari, saj s tem pomembno vplivamo na zmanjševanje odpadkov, ki so največji problem današnjega časa, in s tem poskrbimo, da ne ustvarjamo novih odpadkov. Tudi pri izdelkih, predvsem kozmetičnih, poskrbimo, da kupujemo zapakirane v trajnostni embalaži in jih porabimo do konca, da ne kopičimo izdelkov in se ne kvarijo.
Katere mejnike štejete kot najpomembnejše za svojo znamko?
Med najpomembnejše mejnike svoje znamke vsekakor šteje zmaga pri projektu Štartaj Slovenija. S tem se je dosegla prepoznavnost, ki je drugače ne bi mogli doseči v tako kratkem času. Drugi mejnik, ki je tudi ključno vplival na poslovanje zaradi obsega, je bil razvoj lastne embalaže iz biorazgradljive plastike, celotna trajnostna usmeritev podjetja je dejansko pomembno zaznamovala razvoj tega podjetja. Vsekakor bi rekla, da tudi letos prva mednarodna nagrada, saj je bil Nelipot Cahen prepoznan kot najboljši organski izdelek na britanskem trgu.
Kaj menite, da je prispevalo k njenemu uspehu?
K Nelipotovemu uspehu je vsekakor najpomembnejše vplivalo to, da gre za super enkratno delujoči dezodorant, ki je prijazen do našega telesa, obenem pa seveda tudi zmaga na Štartaj Slovenija, ki je dodala znamki prepoznavnost in s tem dostop do množice kupcev. Ob tem naj še poudarim vrednote in trajnostno usmeritev podjetja, za katero mislim, da jo naše stranke res cenijo in čutijo kot nekaj, k čemur smo zares iskreno zavezani.
Kakšni so vaši cilji oz. načrti?
Predvsem širitev na tuje trge in seveda povečati prodajo, s katero bomo lahko še naprej dobro poslovali in uspešno lansirali nove izdelke v skrbi za zdravo telo.
Kakšen odziv ali razmislek želite spodbuditi v družbi s svojim delom?
V zadnjem letu ali morda dveh mi je postalo zelo jasno, da je moje poslanstvo to, da s svojim delom ozaveščam ljudi o tem, kako lahko s svojim ravnanjem dnevno pripomorejo k izboljšanju našega vpliva na okolje, in to, da poskrbimo, da bo ta planet lahko še dlje časa prijeten dom za vse nas. To se je zgodilo, ko smo se odločili za razvoj lastne embalaže iz bio razgradljive plastike, ker je to v bistvu zavrtelo celotno kolesje, in ko sem se začela ukvarjati tudi s tem, kako je treba pametno ravnati z odpadno embalažo, kako smo morali za biorazgradljivo plastiko ustvariti ločeni sistem zbiranja, da bi lahko v prihodnosti vplivali na ločevanje in tudi ponovno uporabo tega materiala. Skratka, zelo jasno postaja, da bo Nelipot poleg skrbno izbranih kozmetičnih izdelkov deloval tudi na področju primernega recikliranja.
Tukaj si oglejte vse nagrajence.
Fotografija: Aleksandra Saša Prelesnik, IG: House of Aleksandra
Vizažistka: Barbara Fartek
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc