Elle Style Awards: Mila.Vert je prejela nagrado Elle Modni oblikovalec

9. 12. 2021
Deli
Elle Style Awards: Mila.Vert je prejela nagrado Elle Modni oblikovalec (foto: Aleksandra Saša Prelesnik)
Aleksandra Saša Prelesnik

Tudi letos nam je v uredništvu revije Elle Slovenija trenutni situaciji navkljub uspelo že osmič zapored podeliti nagrade Elle Style Awards. Tokrat sicer v nekoliko drugačni luči, a zato nič manj čarobno. Snemanje za Elle Style Awards je letos potekalo v čudovitem ambientu hotela Grand Koper, kjer smo z očarljivo Mojco Mavec razglasili tokratne nagrajence. Nagrado Elle Modni oblikovalec je tokrat prejela Mila.Vert.

Kaj vam pomenijo nagrade, kot je Elle Style Awards?

Nagrada, kot je Elle Style Awards, nam pomeni potrditev, da smo na pravi poti, saj želimo  pokazati in dokazati, da je eko, ekološka in trajnostna moda lahko lepa, estetska, oblikovalsko dovršena. Veseli smo, da smo dobili to potrditev in razvijamo blagovno modno znamko v pravi smeri.

Kdaj ste izdelali svoj prvi modni kos in kakšen je bil?

Svoj prvi modni kos sem izdelala že v osnovni šoli, in sicer je bil to kos za modno revijo, ki smo jo priredili v šoli v naravi. Šlo je za kratke hlače in obleko na naramnice z gumbi, ki je imela tudi razporek, precej drzno. (smeh) Že od malega me je zanimala moda, tako da sem začela že zelo hitro ustvarjati, z babico ali z mamo, potem tudi s kakšno lokalno šiviljo, tako so se stvari razvijale že od takrat.

Kaj vas vodi pri oblikovanju?

Vedno nekako stremim k bolj klasičnim, brezčasnim kosom, poudarek je na kakovosti,  materialih, izdelavi in tem, da nam ti kosi res lahko služijo še vrsto let. Da jih je potem mogoče tudi kombinirati, stilirati za različne priložnosti, na različne načine. Navdihujejo pa me ravno materiali, mogoče tudi zato, ker je včasih težko najti ekološke materiale, ki ustrezajo tem našim standardom. Zgodilo se je že, da sem imela vsaj okvirno pripravljeno kolekcijo ali dizajn, potem pa nisem mogla najti ustreznih materialov, zato ta navdih največkrat prihaja iz materialov.

Katere mejnike štejete kot najpomembnejše za svojo znamko?

Težko rečem, saj blagovno znamko razvijam zelo organsko, konsistentno, mogoče počasi, ni tako, da bi se velike spremembe ves čas dogajale, temveč postopoma. Z vsakim članom v ekipi naredimo korak naprej, se pravi blagovno znamko razvijamo dalje. Zame so se recimo največji premiki zgodili ravno, ko smo prišli s točke, ko sem sama razvijala znamko, do tega, da imam ekipo talentiranih punc, ki mi pomagajo na različnih področjih. To je tako v bistvu nagrada za vse, za celotno ekipo.

Kakšen je vaš odnos do ranljivosti?

Mislim, da je biti ranljiv po eni strani zelo težko, saj se na neki način izpostaviš, po drugi strani pa ti ravno ta ranljivost omogoča večjo empatijo, empatija pa je stvar oz. sposobnost, ki se mi zdi ključna. Če konkretno gledamo v razvoju blagovne znamke, sta empatija to, da razumeš svoje kupce, in tudi empatija do sodelavcev, da kot vodja razumeš svojo skupino, kaj se dogaja v ekipi, ali so kje težave, na kakšen način jih lahko rešiš, sama to dvoje zelo povezujem.

Kakšni so vaši cilji oz. načrti?

Razmišljamo o širitvi ponudbe, o novem posebnem segmentu, ki nam je vsem v ekipi pri srcu, in sicer je to dekor. Razmišljamo o izdelkih za dom, poudarek bo spet na naravnih materialih, kakovostni izdelavi in tem, da bodo to res estetski izdelki, ki bodo ustvarili prijetno, lepo vzdušje v domu.

Tukaj si oglejte vse nagrajence.

Hotel Grand Koper vsem, ki ste si ogledali Elle Style Awards, s kodo "ELLELOBSTER" podarja 15 % popust ob vašem naslednjem oddihu v njihovem sodobnem in udobnem ambientu.

Fotografija: Aleksandra Saša Prelesnik, IG: House of Aleksandra

Vizažistka: Barbara Fartek

 

Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc

Pokrovitelji: