Tokrat v ELLE podkastu kot uvod v rožnati oktober gostimo Jano Kotesko, ki o sebi pravi, da je večna optimistka in da se je bo rožnata pentlja držala vse življenje. Kot ena najprepoznavnejših glasnic združenja Europa Donna z veseljem in vso vnemo pomaga vsem, ki se nanjo obrnejo po pomoč in nasvete v povezavi z rakom dojk. Tudi sama je za rakom dojk zbolela pri 26 letih in bolezen pozneje tudi uspešno premagala.
Poslušate nas lahko tudi na:
APPPLE PODCASTS Ι SPOTIFY Ι GOOGLE PODCASTS
Z voditeljico Elle podkasta, katerega tokratni pokrovitelj je blagovna znamka Zala, modno in lepotno urednico Elle, Petro Windschnurer, je tako iskreno spregovorila o materinstvu, ki ji poleg kreativnega ustvarjanja izpolnjuje življenje ta hip, o prioritetah pred boleznijo, med njo in po njej ter podrobno razkrila, kako ji je uspelo premagati raka dojk.
Jana nam je v pogovoru zaupala, kako se je z boleznijo seznanila:
"Bilo je grozno, zunaj je padal sneg, prave kepe so letele z neba. Zdravnica je po mizi brskala med papirji in namesto nje sem kar sama spregovorila in jo vprašala, ali to pomeni, da izvidi niso v redu. Spomnim se, da je zdravnica jokala."
Bolezni ni nikoli skrivala:
"Ko enkrat vsem poveš, potem vsi vedo. S tem se ti ni treba več obremenjevati. Preprečiš pa tudi vse mogoče čenče o tem, kaj se dogaja s teboj. Govorilo se je, da imam tuberkulozo."
Med drugim nam je zaupala, da je pomoč v času bolezni poiskala v združenju Evropa Donna in da se ni zapletala v to, kaj vse gre lahko narobe. Namesto tega je raje moč poiskala v sebi:
"Ljudje velikokrat nismo v stiku sami s sabo. Obdaja nas toliko informacij in nekih mašil, da se ne zavedamo, da je moč v nas samih.«"
Blagovna znamka Zala, tokratni pokrovitelj Elle podkasta, je dolgoletni podpornik Združenja Europa Donna Slovenija. Letos so se skupaj odločili za nekoliko bolj opazen in obsežnejši pristop k ozaveščanju o pomembnosti samopregledovanja dojk.
"V Sloveniji je za rakom dojk vsako leto na novo diagnosticiranih več kot 1.500 oseb. To nam daje vsaj 1.500 razlogov. Da smo pozorni. Da smo aktivni. Da skrbimo za svoje zdravje in k temu motiviramo svoje najbližje. Ne nazadnje, da smo solidarni. Pomagamo, podpiramo in doniramo." Blagovna znamka Zala je za omejeno obdobje odstopila obraz najbolj prodajanega artikla izvirske vode Zala, 500 ml, in etiketo namenila komunikaciji akcije. Hkrati skupaj pozivata k donaciji v sklad Europa Donna Slovenija za podporo raziskavam raka, ki so pomembne za boljše razumevanje in učinkovito zdravljenje bolezni. Donacije se zbirajo v letos ustanovljeni Sklad za podpiranje raziskav s področja raka dojk in rakov rodil – Sklad Mojce Senčar."