ELLE podkast | Stella Korošec razkriva, kako prodreti na tuje trge

26. 8. 2020
ELLE podkast | Stella Korošec razkriva, kako prodreti na tuje trge (foto: Osebni arhiv)
Osebni arhiv

V tokratni epizodi ELLE podkasta se s podjetnico Stello Korošec pogovarjamo o njeni poslovni poti in kako pomembna je na tem področju tudi ženska energija.

Peto epizodo ELLE podkasta lahko poslušate tukaj:

Poslušate nas lahko tudi na:

APPPLE PODCASTS Ι SPOTIFY Ι GOOGLE PODCASTS

Stella Korošec skupaj s svojim partnerjem Anžetom Miklavcem in ekipo sodelavcev stoji za blagovno znamko Equa, Goat Story in po novem Equacare. Kot deklica in najstnica ni vedela, kaj želi početi. Svojo poslovno pot je odkrivala sproti. Je pa vedela, da želi ustvarjati trajnostne izdelke. In tako je pred 10 leti nastala blagovna znamka Equa.

 

»Takrat sva bila zelo mlada in neustrašna in se nama je zdelo vse mogoče. Kar je velika prednost in odlična izhodiščna točka, če si mlad in neobremenjen s čimerkoli.«

 

Stella je prepričana, da je slovenski trg odlično izhodišče za preizkušanje idej, izdelkov in storitev. Tako so se tudi sami na začetku lotili svojega delovanja. Ker se dobro zaveda, kako težko je vstopiti že na domači trg, se ji zdi pomembno, da se na začetku podjetniki resnično osredotočijo na prvih sto strank. 

»Pomembna sta validacija in odziv strank. Ne sme te biti strah spreminjati in prilagajati tega, kar delaš.«

Poudarja pa, da je evropski trg velik izziv, saj je kulturno in jezikovno zelo različen. Zato svetuje vsem, da delo zastavijo tako, da ne obupajo ob prvih neuspehih v tujini. Pri tem je predvsem pomembno postavljanje manjših, vmesnih ciljev. Majhni koraki so ključni.  

»Verjamem, da nam ni treba drastično spremeniti svojih življenj zato, da imamo lahko manjši negativen vpliv na okolje, v katerem živimo.«

Poleti so prek Kickstarterja predstavili tudi nove izdelke za osebno nego in izdelke za dom Equacare. Gre za izdelke širše potrošnje, ki jih ima doma čisto vsak. Ugotovili so namreč, da je v takšnih izdelkih 90 odstotkov vode in le 10 odstotkov aktivnih sestavin. Kar pomeni, da po nepotrebnem povečujejo uporabo embalaže in količino odpadkov. Zato so iskali rešitev za zmanjšanje te težave in nastali so gel za tuširanje, pena za roke, gel za pomivanje posode in univerzalno čistilo za dom v prahu. Vrečko preprosto streseš v vodo, pretreseš in že uporabljaš. 

»Ni me strah delovati s svojo žensko energijo.«

Stella poudarja, da poslovni svet potrebuje tako žensko kot moško energijo. Zato je prepričana, da ženske ne smemo izključiti svoje intuitivnosti. Ključ do poslovnega uspeha vidi tudi v tem, da se obkroža z ljudmi, ki jo energetsko polnijo, ne pa praznijo. Nikakor pa ne smemo pozabiti poskrbeti tudi zase.

»Imela sem močno lekcijo, da če ne poskrbim zase, ne morem za nikogar drugega. Pomembno je, da ženske poskrbimo, da se dobro počutimo v svoji koži.«

Poslušajte še: ELLE podkast | Martina Borščak o naravni kozmetiki, ki je tudi učinkovita

Priporočamo tudi: ELLE podkast | Mojca Mavec o trikih za nepozabno potovanje