Ure: Prestiž na zapestju

9. 1. 2008

Ure so od nekdaj združevale funkcionalnost z modnostjo. Medtem, ko so urarji pri izdelavi pozornost usmerili na praktično plat, so draguljarji in zlatarji svoje kreacije prilagodili različnim modnim stilom in seveda okusu nežnejšega spola. Zapestne ure so bile namreč po trditvah zgodovinarjev ustvarjene prav za ženske, saj so jih moški posvojili malce kasneje.

Zapestne ure so svoj pohod pričele v 19. stoletju in tudi takrat prvotno ohranile estetsko funkcijo, ki ji je na drugem mestu sledila uporabna vrednost. Dandanes je ženskih ur več kot kdajkoli – analogne ali digitalne, z dragimi kamni, preproste ali umetelne, morda celo možate, športne, ekstravagantne.

Da so ure cenjena dragocenost, dokazuje tudi pogled na zvezdniška zapestja – Jessica Simpson in Nicky Hilton prisegata na vintage uro Rolex, Jennifer Aniston na vintage Cartierja, Halle Berry nosi znamko Franck Muller, Britney Spears pa prisega na ure Roger Dubuis.

Victorio Beckham so večkrat opazili z uro Piaget, medtem ko je Nicole Kidman svoj obraz posodila uram Omega. Kim Basinger je bila obraz podjetja Baume & Mercier, ki je za najnovejšo reklamno akcijo najel razočarano gospodinjo Teri Hatcher. Nicolas Cage oglašuje MontBlanc, Brad Pitt in Uma Thurman TAG-Heuer, Charlize Theron pa pa se smehlja z reklam za pretižne ure Raymon Weil.

Fotografije promocijski material

Novo na Metroplay: Vloga sodobne ženske | Urška Draž in Sonja Šmuc