Plastične obleke? Hlače z nizkim pasom v obliki črke V in vidnimi tangicami? Nedrčki in suknjiči? London pravi ja.
Londonski teden mode je poznan po spodbujanju drugačnosti, nenavadnosti, individualizma in vznemirljivih idej, usmerjenih v prihodnost. Trendi, predstavljeni za pomlad/poletje 2024, zato segajo od pastelnih rumenih in modrih odtenkov do bolj izzivalnih nizkih izrezov in nekonvencionalnih materialov, oblikovalci, ki jih narekujejo, pa od uveljavljenih modnih velikanov, kot sta Erdem in Burberry, ljubljencev industrije, kot sta JW Anderson in Richard Quinn, pa do vzhajajočih talentov, kot sta Chopowa Lowena in KNWLS. Predstavljamo največje ponavljajoče se teme na londonskih modnih brveh, ki se jih lahko veselimo po koncu zime.
Nizek pas (z izrezi)
Pomlad in poletje 2024 bodo zaznamovali nizki pasovi in razgaljeni boki, poudarjeni z izrezi v obliki črke V, paščki, vidnimi tangicami in razkrivajočimi bodiji. Predelanega in povzdignjenega Y2K videza so se na londonskem tednu mode poslužile mnoge znamke, kot so Chet Lo, Di Petsa, KNWLS, Masha Popova in Supriya Lele.
Supriya Lele
Podaljšan trup
Če ste mislili, da se obdobje nostalgičnega Y2K navdiha končuje, ste se zmotili. To sezono so bili oblikovalci obsedeni s silhuetami podaljšanega trupa in spuščenega pasu.
Susan Fang
Spomladanske rože
Cvetlični potiski so večna vseprisotna klasika. A tokrat so se dizajnerji, kot so Erdem, Richard Quinn in Paul Costello poslovili od nežnih vzorcev ter predstavili velike, drzne motive, Simone Rocha, Mithridate in Susan Fang pa so v svoje videze vključile dejanske rože. Te so kukale iz torb in nedrčkov, krasile obleke, vratove in roke ter nudile inspiracijo za silhuete v obliki cvetja.
Simone Rocha
Polna, obročasta krila
Nekateri oblikovalci so tradicionalne tehnike in silhuete prelevili v moderne, če ne celo futuristične kose. KWK by KAYKWOK je predstavil dramatična, znanstvenofantastična obročasta krila, ki spominjajo na leteče krožnike, JW Anderson je ubral podobno taktiko, Natasha Zinko je svojo distopično, utilitaristično vizijo popestrila z zeleno šotorasto obleko z obročastim krilom, Yuhan Wang pa je ustvaril obročasta krila v slogu trenda jagodnega dekleta.
Natasha Zinko
Kapuce gor!
Spomladi pričakujte kapuce. Povsod. KNWLS jih je izpostavil pod usnjenimi jaknami in na kratkih puloverjih z zadrgo, Susan Fang je nežno belo čipkasto kapuco pokombinirala s kvačkanim telovnikom, SRVC je okoli glav in vratov modelov ovil sivo tkanino, Chopova Lowena pa je predstavila variacije nošenja kapuc od samostojnih pletenih pa do tesno zategnjenih.
Chopova Lowena
Plastika
PVC ni več rezerviran za poceni kostume za noč čarovnic in futuristična oblačila iz osemdesetih, temveč lahko, kot dokazujejo brezrokavnik, mini rolkarsko krilo in do tal segajoča večplastna obleka Edwarda Crutchleya. Ta teden so oblikovalci svoje elegantne izglede popestrili s plastičnimi elementi – Harri je manekene po pisti poslal v napihnjenih videzih iz lateksa, 16Arlington je s plastiko prekril raznobarvno perje, JW Anderson pa je predstavil svetleče vinilne hlače in plastičnim vrečkam podobne podložene majice.
16Arlington
Perje
Pandemijska zavidljivost pticam in njihovi svobodi se je na modnih pistah zmaterializirala v videzih iz perja. JW Anderson je ustvaril bomber jakne, polnjene z belim perjem, ki je prodiralo iz sprednjih zadrg in ramenskih šivov, da bi ustvarilo hibridne figure človeka in ptice. Roksanda je perje dodala čevljem, Ashish dramatičnim pokrivalom, ki bi jih lahko nosili v 20ih letih prejšnjega stoletja ali na modernih karnevalih, Tove krilom, 16Arlington pa mehkim puloverjem ter oblekam, topom in plaščem iz prozornega vinila.
JW Anderson
Trompe l’oeil
Manekeni so se po pisti Edwarda Crutchleyja sprehodili v majicah, blazerjih in hlačah s podobami moških trupov v slogu optične iluzije "trompe l'oeil", koncepta, ki je navdihnil tudi dramatične kose Mattyja Bovana ter arhitekturne in krajinske poslikave na kreacijah Erdema in Marrknulla.
Edward Crutchley
Pastelni odtenki
Barvna paleta prihajajoče spomladanske sezone je dosti bolj umirjena, kot smo je bili vajeni letos. Temelji predvsem na blagih modrih in rumenih pastelnih odtenkih, ki ne delujejo vedno nežno in sladko, temveč vzbujajo vintage rahlo zaprašenih in zbledelih kosov.
Paul Costelloe
Fotografije: Profimedia