Ste vedno sanjali o tem, da bi si kupili čudovit luksuzni kos? Vestiaire Collective je platforma, ki vaše sanje spreminja v resničnost!
Vsak modni navdušenec vam bo povedal, da so nekateri kosi nujni za vsako garderobo. Od Hermèsovega carréja do torbe Louis Vuitton Keepall, od Guccijevih mokasinov Jordaan do Chanelove ikonične torbe Timeless: ti brezčasni in ikonični luksuzni kosi so postali prava referenca v svetu mode. Najti jih je danes lahko pravi izziv!
Ko kupujete vintidž, mora biti kakovost zagotovljena - s tem se ponaša spletna trgovina Vestiaire Collective. Na tem luksuznem spletnem mestu za nadaljnjo prodajo lahko odkrijete, oživite in ponovno oblečete redke kose modne zgodovine. Ker se modna industrija zdaj zavezuje k bolj trajnostnemu in družbeno ozaveščenemu pristopu k nakupovanju, pridobivanje dizajnerskih zakladov še nikoli ni bilo tako zaželeno. Vestiaire Collective verjame v trajnost visokokakovostne mode, zato je njegovo poslanstvo preprosto: povezati kupce in prodajalce rabljenih avtentičnih oblikovalskih kosov. Posebnost podjetja s sedežem v Parizu je, da se osredotoča izključno na vrhunske rabljene izdelke.
View this post on Instagram
V skrbno izbranem portfelju so brezčasni izdelki znamk, kot sta Chanel in Cartier, ter sodobnih blagovnih znamk, kot sta Comme des Garçons in Martin Margiela. Raznolikost njegove zbirke zagotavlja, da se v njej najde nekaj za vsak okus - od jaken bomber do klasičnih plaščev, od elegantnih oblek do ležernih športnih copat. "Prihodnji ikonični vintidž je segment, ki je ustvaril trenutek," pravi Marie Blanchet, vodja vintage pri Vestiaire Collective.
View this post on Instagram
Ponujena oblačila so polna zgodb, kot je na primer poseben plašč Yvesa Saint Laurenta iz vinila, ki ga je leta 1967 v filmu Belle de Jour popularizirala Catherine Deneuve. "Sodobni vintidž razumemo kot mešanico brezčasnih klasičnih oblačil luksuznih hiš - Hermès, Cartier, Chanel, Yves Saint Laurent - v kombinaciji z bolj konceptualnimi kosi sodobnih vintage znamk, kot so Maison Martin Margiela, Comme des Garçons in Claude Montana," nadaljuje.
View this post on Instagram
Na spletni trgovini je vsak dan na tisoče novih izdelkov, od usnjenih torbic in svilenih šalov do vrhunskega nakita, vse to pa je zasluga nenehno rastoče mednarodne skupnosti, ki šteje skoraj 7 milijonov članov. Poleg tega, da lahko stranke uživajo v obsežnem in izbranem izboru oblikovalskih izdelkov, so lahko prepričane o kakovosti in pristnosti izdelkov, ki jih kupujejo - vsak kos pred prodajo skrbno preverijo strokovnjaki. Tisti, ki ne ustrezajo visokim standardom Vestiaire Collective, so izločeni.
View this post on Instagram
Platforma, ki izkorišča povpraševanje po spletni dostopnosti, povezuje mednarodno skupnost ljubiteljev mode. Odprla je tudi trg starin, ki ni več domena tistih, ki imajo dobre stike ali so v bližini najboljših trgovin z rabljenimi oblačili. Če vam je bolj kot hitra moda blizu oblikovanje, postanite del skupnosti Vestiaire Collective na spletni strani VestiaireCollective.com - spodaj si oglejte nekaj najboljših rabljenih kosov.
View this post on Instagram
Fotografije: Profimedia
Preberite še: Camilla Parker Bowles: Razkrita njena skrivna koda za komunikacijo s kraljem Charlesom III.
Priporočamo tudi: Salma Hayek burila domišljijo v oprijeti modri obleki s srebrnimi vezeninami
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc