Francoski ponos Louis Vuitton je tisti, ki med vsemi luksuznimi znamkami (dobesedno) največ velja, in to že sedmo leto zapored.
Po študiji podjetja Millward Brown Optimor je francoska modna hiša, katere kreativni vodja je že od leta 1997 Američan Marc Jacobs, "težka" kar 25,8 milijarde dolarjev (dobrih 20 milijard evrov) in predstavlja približno tretjino tržne kapitalizacije konglomerata LVMH, pod katerega okrilje spada.
Od lani je vrednost Vuittona narasla za sedem odstotkov, za razliko od več kot polovice 100 luksuznih znamk, zajetih v študijo, ki so na vrednosti izgubile.
Iz hiše LV so pred kratkim oznanili sodelovanje z japonsko vizualno umetnico Yayoi Kusama, "princeso pik", ki bo skupaj s hišnimi oblikovalci zasnovala posebno kolekcijo. Ugibamo, da bodo kose krasile njene slovite pike.
Vuittonu sledijo Hermès, Rolex, Chanel in Gucci, a ga na prestolu še zdaleč ne ogrožajo.
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc