Čeprav hitra moda najhitreje pogasi našo žejo po aktualnih modnih kosih, z njo v paketu velikokrat prihaja slabša kvaliteta izdelkov, ki se v realnosti pogosto precej razlikujejo od svoje predstavitve na spletu.
Prav zato so pred kratkim analitiki s spletnega mesta SaveOnEnergy.com/uk na družabnem omrežju Twitter preverili katere blagovne znamke imajo najbolj nezadovoljne kupce.
Najpogostejši razlog za nezadovoljstvo je slaba kvaliteta izdelka. Ta se kaže v površni izdelavi in v slabi kvaliteti materiala. Krivi šivi popačijo kroj, da ta ne stoji kot bi moral, slabo prišite poceni zadrge se zelo hitro pokvarijo, nedodelana notranjost izdelka vodi v prezgodnje paranje izdelkov, površno prišite podloge vlečejo izdelek, nezadostno prišiti gumbi delujejo ceneno, material slabe kakovosti se hitreje začnejo svaljkati (še posebej pereča težava pri danes zelo aktualnih trenirkah) ter z vsakim pranjem izgubljajo na čvrstosti.
Največ negativnih kritik na spletu je prejela blagovna znamka Forever 21.
Na njihov račun za podporo strankam jih je od vseh poslanih sporočil 31,28 % z negativno kritiko, 16,88 % z nevtralno kritiko in 51,83 % s pozitivno kritiko. Najpogostejši emojiji, ki se uporabljajo v tweetih pri katerih se omenja blagovna znamka (vprašljiva kakovost, manjkajoča, napačna naročila, storitev), so jokajoči emoji, emoji za zavijanje z očmi, in molitveni emoji. Na drugem mestu tesno zaostaja ASOS, čeprav je tu slaba volja kupcev usmerjene predvsem na račun slabe in nevljudne storitve. Sledijo še Shein, New Look, Pretty Little Thing.
Blagovna znamka hitre mode z najbolj zadovoljnimi strankami, pa je Urban Outfitters.
Na njihov račun za podporo strankam prispe kar 73,93% pozitivnih kritik in zgolj 13,48 % z negativno kritiko. Takoj za njim je H&M. Na tretje mesto se je uvrstila blagovna znamka Missguided, na četrto mesto Zara in peto River Island.
Raziskavo je izvedla Save On Energy.
Fotografije: Profimedia
Preberite še: Anne Hathaway ima novo pričesko, ki jo boste želeli posnemati
Priporočamo tudi: Pozabite na vse ostalo, ta dolžina las je trenutno najbolj priljubljena