Novo modno sodelovanje H&M razdelilo modno javnost. Kaj si o njem mislite vi?

27. 3. 2023
Novo modno sodelovanje H&M razdelilo modno javnost. Kaj si o njem mislite vi? (foto: Profimedia)
Profimedia

Ko je H&M napovedal novo modno sodelovanje z modno hišo Mugler, je med modnimi poznavalci, kritiki in vplivneži završalo. Kolekcijo kreativnega direktorja Muglerja, Caseyja Cadwalladerja, ki bo vključevala ženska in moška oblačila ter modne dodatke, in bo v izbranih prodajalnah in na spletu na voljo 11. maja 2023, so z nasprotujočimi izjavami pospremili tudi iz dveh bolj modno orientiranih Instagram profilov @DietPrada in @Ideservecouture. 

In če sledilci Diet Prade njegovo dvoumno izjavo: "Mugler je naslednje H&M sodelovanje. Ste pripravljeni na še več bodijev in oprijetih kombinezonov na vaši časovnici??", niso vsi pričakali z naklonjenostjo, je novemu sodelovanju veliko bolj pozitivne besede namenil ta hip zelo priljubljen modni kritik hrvaškega rodu, Hanan Besovic, ki deluje pod imenom @Ideservecouture. 

"Moje mnenje? Pametna poteza. Na slavni bodi blagovne znamke Mugler smo začeli gledati kot na stvar, ki je označevala in zaznamovala leti 2021 in 2022. Pameten način, da ohranimo ta bodi, je, da ga ponudimo širši javnosti, ga tako naredimo dostopnega ter mu omogočimo drugo obdobje obstoja. Mugler postaja znamka pop kulture. Njihovi modni trenutki pogosto postanejo viralni in to bo zagotovo pripomoglo k prepoznavnosti blagovne znamke pri množicah," poda mnenje o sodelovanju s H&M v svoji izjavi na Instagramu, kjer ga trenutno sledi več kot 130 tisoč sledilcev.

Pri H&M so pogovore o sodelovanju, o Muglerju, avantgardnih modnih revijah, visoki modi, ki premika meje, vizionarskih pogledih na lepoto, ki presegajo meje, sprejemajo nezemeljsko, nebinarno in tehnološko, začeli še pred smrtjo Manfreda Thierryja Muglerja januarja 2022 in to bi moralo utišati kritike, ki so modno sodelovanje pospremili z izjavami, da Thierry na to ne bi nikoli pristal. 

"Sodelovanje s H&M mi je v veliko čast. Kolekcija je praznovanje vsega, kar opredeljuje modno hišo Mugler in vsak kos je pristen Mugler, od bodijev, ki so postali naš zaščitni znak, do ostrih krojev in obdelanih kavbojk. To je predstavitev naših ikon," pove Casey Cadwallader, kreativni direktor pri modni hiši Mugler. 

Silhueta kolekcije je prepoznaven Muglerjev kroj današnjega časa; močna, velika ramena, tesen poudarek na pasu, oda oblinam in linijam telesa, poklon samozavesti. Poleg sodobnih modelov je v spomin na vizijo ustanovitelja modne hiše predstavljena tudi vrsta posebnih arhivskih predelav v omejeni izdaji, ki jih je Cadwallader izbral zaradi njihovega sodobnega odmeva in pričanja o osrednji vlogi Muglerja v letih slave na modnih brveh v 80. in 90. letih prejšnjega stoletja. Vsak kos v kolekciji je trenutek modne zgodovine - priložnost za globalno skupnost oboževalcev, da si lasti delček zapuščine znamke. Si jo boste privoščili tudi vi?

Fotografije: Promocijsko gradivo

Preberite še: Kate Middleton postavlja trende! Ti elegantni čeveljci so ponovno v modi

Priporočamo tudi: Bolje jesti pico vsak dan, kot jesti to za zajtrk