Priznana modna hiša AZ Factory je kot gostujoča oblikovalca za snovanje kolekcije za naslednjo pomlad izbrala našega oblikovalskega genija Petra Movrina in Normana Renéja Devera-ja, sicer vodji oblikovalske ekipe omenjene znamke, ekskluzivno poroča Womens Wear Daily (WWD).
Modna hiša namreč od leta 2022 naprej poziva zunanji talent, t. i. »Amigose«, da izdelajo svoje kolekcije v sodelovanju z njihovim studiem. To je priložnost, da ti interpretirajo duh znamke v skladu z lastno oblikovalsko vizijo. Letos pa so pri znamki spremenili pristop in izbrali hišna oblikovalca. Peter in Norman sta tako že oba sodelovala z vsemi dosedanjimi povabljenci znamke; Tebe Magugu, Esther Manas, Molly Molla in Lucy Chambers. V izjavi za WWD je znamka sporočila naslednje:
"Tokrat se bo AZ Factory osredotočil na proslavljanje izjemne lastne ekipe in njihove neskončne sposobnosti združevanja različnih vplivov znotraj nove in večplastne estetike."
Kolekcija, ki se imenuje AZ Factory by Them, bo svetu predstavljena 2. oktobra v sklopu pariškega tedna mode. Ta na novo osmišlja zapuščino izjemnega pokojnega oblikovalca Alberja Elbaza, ki je Petra in Normana sam izbral za sodelovanje, ko je leta 2020 ustanovil AZ Factory.
Oba ustvarjalca imata bogat portfoljo, ko beseda nanese na delo s priznanimi znamkami. Norman René Devera, ki izvira s Filipinov, se je rodil in odraščal v Londonu. Svojo kariero je začel pri Vivienne Westwood kot oblikovalec, delal pa je tudi za Gilesa Deacona, preden se je leta 2009 pridružil Céline, kjer se je specializiral za 3D oblikovanje. Po kratkem delu pri Lanvinu, kjer je spoznal Alberja Elbaza, so mladega oblikovalca, ki je znan po svojih draperijah, leta 2015 zaposlili za žensko konfekcijo pri Louis Vuittonu, drugi znamki LVMH. Dve leti kasneje se je preselil v New York, da bi delal za Calvin Klein pod vodstvom Rafa Simonsa, preden se je leta 2019 vrnil v Evropo in se pridružil Versaceju v Milanu, poroča spletni časnik Fashion Network.
Peter Movrin, naš najuspešnejši modni oblikovalec, poleg izjemne Nataše Čagalj, pa je svojo pot po zelo obetavnih začetkih na domačih tleh, nadaljeval v Londonu, kjer je z odliko magistriral iz legendarnega londonskega Central Saint Martinsa. Njegove kreacije, ki se igrajo z volumnom in spominjajo na kiparske stvaritve so bile, poleg njegovega inovativnega eksperimentiranja z materiali, v modnem svetu hitro opažene. Peter ima za sabo že lastno blagovno znamko, obenem pa je kot svetovalec sodeloval z največjimi modnimi znamkami, kot so Alexander McQueen, Burberry, Céline, Aesop in JW Anderson. Od leta 2020 piše zgodbo znamke AZ Factory, pri tem pa verjetno ni potrebno posebej poudarjati, da v njej pušča svojevrsten pečat.
Ko ga je ELLE pred leti vprašala, v katerem trenutku ali dani situaciji se je zavedal, da mu je uspelo, je med drugim dejal, "Da se ti vedno zdi, da je trenutno stanje tvoj končni uspeh. Moja roža ima več vrhov. (smeh)". In sedaj je nanizal novega, ki nas navdaja s ponosom ter se bo zagotovo zapisal v modno zgodovino.
Pariški teden mode, ki bo predstavljal modne trende za pomlad-poletje 2024, se prične 25. septembra in bo trajal vse do 3. oktobra, svoje kolekcije na njem pa bodo med drugim predstavile znamke kot so Miu Miu, Valentino, Mugler, Saint Laurent, Chloé, Loewe, Balenciaga in Chanel.
Petru in Normanu čestitamo za ta uspeh in obenem že nestrpno čakamo, da vidimo njune stvaritve na modni pisti v začetku naslednjega meseca. Spremljajte našo stran, da si jih boste lahko ogledali med prvimi!
Fotografije Matej Ograjenšek in promocijsko gradivo
Preberite še: Intervju s Petrom Movrinom: "Moja roža ima več vrhov"
Priporočamo tudi: Jeseni 2023 in pomladi 2024 bomo še vedno nosili balerinke (vendar ne tako, kot si mislite)
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc