Kratke novice iz sveta mode.
Frida oblikovalka leta
Glavna oblikovalka pri italijanski modni hiši Gucci Frida Giannini je prejela prestižno nagrado.
Prejela je namreč naziv najboljše Mednarodne oblikovalk, ki ga vsako leto podeli japonski Fashion Editor´s Club.
Letos se je zgodilo prvič, da je nagrado prejela ženska. Razlog za njeno zmago pa se skriva ravno v njeni inovativni kreativnosti ter zmožnosti diktiranja trendov in ustvarjanja stilov z avtentičnimi elegantnimi izdelki.
Čevlji Jimmy Choo za boj proti AIDSu
Oblikovalec najljubših ženskih modnih dodatkov Jimmy Choo in fundacija Eltona Johna za boj proti AIDS-u sta s skupnimi močmi ustvarila omejeno količino obutve in dodatkov.
Denar od prodaje bo namenjen centru za žrtve posilstev Simelela v Južnoafriški republiki.
Kolekcija bo vsebovala vse od japonk, balerink, čevljev z visoko peto ter torbic s punk-rock potiskom in bo na voljo v vseh trgovinah priznane znamke Jimmy Choo. Cene se bodo gibale med 100 in 1000 evrov.
Nekaj novega
Najbolj znan obraz modne industrije, Karl Lagerfeld, si je našel novo zaposlitev.
Vodilni mož francoske modne hiše Chanel bo svoj glas posodil junaku Fabu, liku animiranega filma Totally Spies.
Chanel pa se vse bolj vrti okoli televizijskih zaslonov. Tako so nedavno prikazali dva filma. Coco Chanel & Igor Stravinsky ter Coco Before Chanel, kjer nesmrtno CC upodobi prelepa Audrey Tautou.
Alexis Mabille za britanski dvor
Alexis Mabille, katerega kreacije nosijo zvezdnice kot sta Dita von Teese in Keira Knightley, je izrazil nenavadno željo. Želi obleči angleško kraljico.
"Veliko igralk je, katere si želim videti v svojih kreacijah, med njimi sta Scarlett Johansson, Cate Blanchette in mnoge druge. Ampak ženska, ki bi jo najrajši od vseh oblekel v svoje kreacije, je angleška kraljica. To ne bi bilo nič šokantnega. Zdi se mi, da bi bilo neverjetno in velik izziv zame, ustvariti nek kos oblačila zanjo, misleč na cel protokol. Užival bi v tem izzivu", je za Vogue dejal mlad oblikovalec, ki je v preteklosti ustvarjal za Nino Ricci, Ungaro ter Christiana Diorja.
Glasbeni Tommy
Tommy Hilfiger nadaljuje svoja sodelovanja z glasbenimi skupinami.
Po indie rock bendu The Virgins, s katerimi so posneli reklamno kampanjo za pomlad - poletje 2009, za jesen napoveduje nekaj svežega vetra.
Za predstavnike mladine in mesta New York so izbrali The Films. Kampanjo so posneli na znamenitemu Chrysler building-u.
Navdih za kolekcijo Hilfiger Denim so šestdeseta, čas korenitih sprememb, tako socialnih kot političnih. Kombinacija stilov, ki predstavljajo svobodo in glasbeno revolucijo tistih dni.
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc