Dolcevita je priljubljen kos oblačila z visokim ovratnikom, ki se lahko odlično kombinira k dnevnim in večernim videzom. Ime je dobila po filmu La Dolce Vita Federica Fellinija iz leta 1960.
Zaradi visokega ovratnika so puliji najpogosteje nošeni v hladnejšem delu leta. Ne samo, da ščitijo vrat pred mrazom, ampak tudi vizualno podaljšajo ta del telesa, zato jih najdemo v številnih ženskih garderobah. Meghan Markle se jim ne more upreti niti poleti.
To je pokazala tudi v novem videu, ki ga je s princem Harryjem posnela za njuno neprofitno organizacijo Archewell in najavlja fundacijo Responsible Technology Youth Power Fund, ki bo mlade spodbujala k uporabi novih tehnologij z namenom ustvarjanja boljše prihodnosti.
Slavni par je posnel videoposnetek na dvorišču svojega posestva v Montecitu v Kaliforniji, v katerem se po mobilnih telefonih pogovarja z dobitniki štipendij v ujemajočih se oblekah, ki izžarevajo nov modni trend, imenovan tihi luksuz.
Trend se nanaša na ljudi, ki investirajo v brezčasne modne kose in dodatke – največkrat v nevtralnih tonih, ki so brezhibno ukrojeni in pristajajo kot uliti.
In medtem ko je princ Harry za to priložnost izbral belo srajco in svetlo rjave hlače, je njegova soproga nosila majico brez rokavov in ujemajoče se krilo ameriške znamke Bleusalt, ki svoja oblačila izdeluje v Združenih državah Amerike – iz trajnostnih tkanin in okolju prijazen način.
Videz je dopolnila z nekaj skromnimi kosi modnih dodatkov, kot so ročno izdelani uhani znamke Lanvin, ura Cartier in zlata zapestnica.
Fotografije: Profimedia
Preberite še: Horoskop: Moški z občutkom za modo so rojeni v teh 5 znamenjih
Priporočamo tudi: "Kot stara mama": Klasična mala črna obleka princese Charlene oboževalcev ni navdušila
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc