Vsako leto po tednu mode v Londonu sledi še London fashion weekend.
Dogodek namenjen vsem tistim, ki ljubijo modo in priznane znamke, a žal nimajo dovolj finančnih sredstev za le-te.
V času modnega sejma lahko najhitrejši kupijo oblačila mladih britanskih upov modnega oblikovanja celo 70% ceneje. Medtem pa najboljše oblikovalske kose na vsake dve uri predstavljajo na modnih revijah.
Vse tiste srečne dame, ki so se dokopale do vstopnica, so prijele še "goodie bag". V njej se nahaja najnovejša izdaja revije Elle, ki je tudi glavni sponzor prireditve, ter rdečilo za ustnice Elizabeth Arden.
Poleg daril, pa si lahko za nekaj funtov omislite osvežitev vašega videza, lastnega stilista ali pa oblikovanje pričeske pri svetovno znani frizerski ekipi Tony & Guy.
Trendi na londonskem modem vikendu
Letošnji londonski modni bolšjak je celo predstavil štiri poglavitne trende, na katere ste lahko pozorne pri kupovanju oblačil.
Prvega so poimenovali American Idol, katerega navdih je pop ikona Madonna. Stil osemdesetih lahko najdemo pri oblikovalcu Alexandru Wangu. Videz? Predvsem ženstveni.
Drug trend se spogleduje z zelo všečnim vintage videzom. Močne barve rumena, oranžna in rožnata prevladujejo pri Richardu Nicollu in Luelli.
Za tretji trend so inspiracijo našli na črni celini. Louis Vuitton in Jaeger London sta predstavnika t.i. African Queen trenda. Eksotika, maxi obleke, ki so ustvarjene za mestne boemke, ki obožujejo stil 70-ih.
Ethernal Nude, četrta veja, prinaša romantično, atraktivno oblačilo, ki meji na provokativnost, nežnih barv ter tankih tkanin in ga najdemo v kolekciji Paula Smitha, Nine Ricci in Alberte Ferretti.
Ekologija
Na vikendu mode pa niso pozabili tudi na eno izmed vročih svetovnih tem: ekološka osveščenost.
Tako lahko na prodajnem prostoru Environmental justice foundation kupite majice, ki so jih v omejeni količini oblikovali priznani modni oblikovalci kot so Christian Lacroix, Luella Bartlez, Betty Jackson in Katherine Hamnett. Dizajnerji so oblikovali organsko kolekcijo majic iz organskega bombaža.
Fotografije Imaxtree
Novo na Metroplay: Lia Zuljan in Milena Gasparin o ustvarjanju UGC vsebin, njuni karierni poti in konkurenci