Znamka v svojih kreacijah ne bo več uporabljala krzna.
Blagovna znamka Karl Lagerfeld je ukinila uporabo krzna. Do tega je prišlo po desetletjih kampanje PETA za pravice živali, ki je ob novici podala izjavo.
"Etični kupci preprosto ne želijo, da bi živali zlorabljali in ubijali za plašče in ovratnike. Ukinitev krzna so dokaz, da se modna industrija spreminja, da bi zadovoljila naraščajoče povpraševanje po luksuznih živalskih alternativah."
Lagerfeld, ki je umrl februarja letos, je pred tem branil uporabo krzna z obrazložitvijo, da bi zaradi ukinitve veliko ljudi ostalo brez zaposlitve.
Dodal je še, da nekateri zagovorniki ukinitve krzna še vedno jedo meso in nosijo usnje, kar oslabi njihov argument.
"Zelo enostavno je reči ukinite krzno, ukinite krzno, vendar gre za industrijo," je dejal za New York Times leta 2015. "Kdo bo plačal za vso brezposelnost ljudi, če zatirate industrijo krzna? Lovci na severu nimajo druge službe, nič drugega ne delajo. Dokler ljudje jedo meso in nosijo usnje, ne sprejemam njihovega sporočila."
Število luksuznih znamk, ki iz svojih kolekcij ukinjajo krzno, strmo narašča, od Michaela Korsa in Prade do Burberryja in Diane von Furstenberg.
Fotografije: Instagram /@karllagerfeld, Profimedia
Preberite še: Ta plašč Kaie Gerber je vse, kar potrebujete letošnjo zimo
Priporočamo tudi: To je modni dodatek, na katerega prisega Hailey Bieber, ko ima njena pričeska slab dan
Novo na Metroplay: Nuša Lesar o najlepšem letu svojega življenja, materinstvu in delu voditeljice