Do 25. januarja 2009 na Novem trgu 6 v Ljubljani.
Veseli december steguje svoje prstke tudi na modno področje. Tako v galeriji mode Cliché v času praznovanj ponujajo pregled nad svojimi kolekcijami in priložnosti za ugodne nakupe. Motivov za obisk je tako, verjemite nam, res dovolj.
»Umetnice življenja smo«
Clichéjeva direktorica in tudi v tujini delujoča modna oblikovalka Jelena Leskovar, je vse skupaj poimenovala Clichéjevi Zlati tedni in jih pospremila s priložnostnim sloganom »Umetnice življenja smo«, v katerem je moč zaznati njeno povezanost z oblačili, ki jih kreira, in seveda tudi z ženskami, ki jih nosijo.
Kolekcije
So trdnega koncepta, ki poleg vizualne in praktične plati vključuje tudi udobje, eros in navdih. Vse nosijo svoje sporočilo, ki ljubiteljice Clichéja nekako »nosi«, jim daje energijo in občutek harmonije, privlačnosti in napredka v življenju.
Tako je sporočilo kolekcije Rewaval kakovost oblačenja in počutja, modna inteligenca. Angel’s’kin simpatizerke Clichéja opozarja na povezanost med videzom in notranjim doživljanjem, kolekcija FuEl vabi k občutju osebne svobode, Con-Front pa k temu dodaja misel, da odprtost do življenja pomeni tudi moč za ustvarjanje svoje najboljše podobe.
Zadnji dve kolekciji tega modnega pregleda, Pumawalk in Sweet & Sour posredujeta idejo o mehkobi in polnosti telesa in vizijo dobre prihodnosti, o kateri lahko v veliki meri odloča ženska sama.
Svetovanje
Obiskovalke in nakupovalke se bodo lahko tudi posvetovale z modnimi asistentkami, v popoldanskih urah pa se bodo na licu mesta lahko razvedrile še ob kozarcu kakovostnega vina.
Novo na Metroplay: “Če narediš veliko, lahko izbereš najboljše” | DAVID TAVČAR, ELLE DEKOR 2024