Pariz te dni živi v znamenju tedna visoke mode, kjer se nizajo revije prestižnih modnih hiš. Po spektakularnih kolekcijah Schiaparellija in Diorja je končno prišel čas za eno najbolj pričakovanih – Chanelovo haute couture kolekcijo za pomlad/poletje 2025. Ta revija ni le še en modni dogodek, temveč simbolični zaključek ene ere, saj je bila to zadnja kolekcija pred prihodom Matthieua Blazyja, nekdanjega kreativnega direktorja Bottega Veneta, ki bo jeseni prevzel vajeti modne hiše Chanel.
Čeprav je bila to kolekcija brez stalnega kreativnega vodje, Chanel ni razočaral. Modna hiša se je poklonila manj znani strasti Coco Chanel – ljubezni do barv. Čeprav jo poznamo predvsem po njeni ikonični črni in nevtralnih odtenkih, so tokrat na pisti kraljevali pastelni toni, globoka modra in nežna, skoraj sanjska estetika. Kolekcija je združevala značilne elemente Chanelovega DNK – tvid, prefinjeno krojene suknjiče in perje – z modernim pridihom, ki nakazuje novo smer modne hiše.
Preberite še:
- Izšel je uradni portret Melanie Trump, ki prikazuje prvo damo ZDA v povsem novi luči – videti je močno in dominantno
- Poslovite se od laka za nohte s to nepričakovano alternativo
Chanelove revije vedno pritegnejo ogromno pozornosti in pričakovanja ljubiteljev mode, tokrat pa je bil dogodek še toliko bolj poseben. Nova kolekcija visoke mode je zadnja, ki jo je ustvarila oblikovalska ekipa francoske modne hiše, preden bo kreativno vodstvo prevzel Matthieu Blazy. Ta prehod označuje novo poglavje v zgodovini hiše, zato je marsikdo dvomil, kako bo kolekcija brez stalnega kreativnega direktorja.
Vendar Chanel ni razočaral. Namesto varne igre na preverjene črne in bele kombinacije se je modna hiša tokrat poklonila Coco Chanel na drugačen način – skozi igro barv. Čeprav je ustanoviteljica znamke zaslovela s svojo minimalistično estetiko in monokromatskimi kombinacijami, je bila v resnici velika ljubiteljica barv. Kolekcija haute couture za pomlad/poletje 2025 je tako vključevala široko paleto pastelnih tonov, globokih modrih odtenkov in svetlečih materialov, ki so dodali pridih sanjske elegance.
Tvid je bil seveda prisoten – a tokrat v nežnejših odtenkih in v nekoliko mehkejših, bolj fluidnih silhuetah. Klasični Chanelovi suknjiči s poudarjenimi rameni so bili osveženi z elegantnimi kroji, nekateri modeli pa so jih nosili v kombinaciji s prosojnimi oblekami, kar je ustvarilo zanimiv kontrast med strukturirano in eterično estetiko.
Kolekcija je vključevala tudi večerno eleganco, kjer so manekenke nosile lahkotne, prosojne obleke s perjem, naborki in detajli, kot so pentlje – element, ki se je v tej kolekciji pojavljal kot rdeča nit in je vsakemu stajlingu dodal šik francoski pridih.
Zadnja Chanelova revija pred prihodom Matthieua Blazyja je bila brez dvoma preplet tradicije in sodobnosti – poklon modni dediščini Coco Chanel, hkrati pa subtilen obet nove dobe, ki jo bo modna hiša začela v naslednji sezoni. Kako se bo Chanel razvijal pod novim kreativnim vodjem, bomo videli jeseni, toda ta kolekcija je bila brez dvoma veličasten zaključek enega obdobja.