Nekonvencionalna predstavitev kolekcije blagovne znamke Valentino: Dobimo se na javnem stranišču!

10. 3. 2025
Deli

Nekateri so mnenja, da gre za genialno domišljen koncept predstavitve nove kolekcije za Valentino pod taktirko Alessandra Micheleja, spet drugi so mnenja, da je bil odmik od sofisticirane estetike značilne za to hišo povsem odveč in neokusen. 

Prikazana kolekcija za jesen in zimo 2025, je četrta kolekcija, ki jo je Alessandro Michele oblikoval za Valentino, še do nedavnega sinonim za prefinjen, eleganten, ženstven stil, ki ga je izklesal ustanovitelj blagovne znamke Valentino Garravani.

Alessandro je po mojem mnenju v prvi vrsti predvsem izjemen stilist, ki je svetu ponudil maksimalizem v takšni obliki, da ta še danes ob Balenciaga estetiki velja za eno od vodilnih smeri stiliranja, ko je govora o ulični modi. Številni so s prihodom bivšega oblikovalca za Gucci na čelo Valentina zapisali, da bomo od sedaj spremljali Vucci. Reakcije na njegovo prvo pret a porter kolekcijo so bila mešane, oboževalci njegovega dela so namigovali, da se nekdanji Guccijev kreativni direktor ni dovolj trudil, da bi ponudil nekaj novega, pristaši klasičnega Valentina, pa da bi morali Alessandru ponuditi lastno blagovno znamko znotraj katere bi lahko izživel vse svoje vizije. Zvok splakovanja straniščne školjke je še pred začetkom revije povedal vsem, kaj o kritkah meni Alessandro.

Nekonvencionalna predstavitev kolekcije blagovne znamke Valentino: Dobimo se na javnem stranišču!
Profimedia

Kolekcija predstavljena v živo rdečem javnem stranišču z utripajočimi lučmi je bila predstava namenjena raziskovanju performativne narave intimnosti, kaj je tisto kar naj bi bilo javno izpostavljeno in kaj je tisto kar naj ostane domena intimnosti posameznika. V svojih opombah h kolekciji je zapisal: »Nobena intimnost nas ne more dokončno sleči, nobena tančica se ne more raztrgati, da bi nas postavila pred naš pravi jaz. Ideja, da obstaja avtentični jaz, ki se ga življenje in njegove odločitve ne dotaknejo, je zavajajoča.”

Volkswagen lani prodal več klobas kot avtomobilov

Predvidljivi maksimalistični stilistični igri, kontrastu različnih materialov in stilov (da balaclava pokrivala ob čipkastih s kristali okrašenimi oblekami smo že videli v času Guccimanjie leta 2019), so se tako pridružili še odpeti bodiji, ki jih pozabiš zapeti, ko precej hitro planeš s stranišča, superge, ki so nastale v sodelovanju z Vans, pisani diamantni potiski, ki smo jih videli v njegovi debitantski couture kolekciji,  živalski motivi, v obliki obleke z mačjim obrazom in nekaj kombinacij v katerih Alessandro znova mojstrsko manipulira s hiti ulične mode sedanjosti in preteklosti.

Nekonvencionalna predstavitev kolekcije blagovne znamke Valentino: Dobimo se na javnem stranišču!
Profimedia

Nekonvencionalna predstavitev kolekcije blagovne znamke Valentino: Dobimo se na javnem stranišču!
Profimedia

Nekonvencionalna predstavitev kolekcije blagovne znamke Valentino: Dobimo se na javnem stranišču!
Profimedia

Nekonvencionalna predstavitev kolekcije blagovne znamke Valentino: Dobimo se na javnem stranišču!
Profimedia

Nekonvencionalna predstavitev kolekcije blagovne znamke Valentino: Dobimo se na javnem stranišču!
Profimedia

Nekonvencionalna predstavitev kolekcije blagovne znamke Valentino: Dobimo se na javnem stranišču!
Profimedia

Nekonvencionalna predstavitev kolekcije blagovne znamke Valentino: Dobimo se na javnem stranišču!
Profimedia

Nekonvencionalna predstavitev kolekcije blagovne znamke Valentino: Dobimo se na javnem stranišču!
Profimedia
Nekonvencionalna predstavitev kolekcije blagovne znamke Valentino: Dobimo se na javnem stranišču!
Profimedia

In vendar javno stranišče? Koncept bi bil genialen za blagovno znamko kot je npr. Diesel, Valentino je veliko bolj prefinjen in javno stranišče ni prva stvar na katero pomislim, ko je govora o intimnosti,  je v svoji objavi omenil komentator Hanan znan pod profilom @ideservecouture. Ne bi se mogla bolj strinjati. 

Fotografije: Profimedia

Tanja Vidic za Ricka Owensa: Njene eksperimentalne pletenine ponovno navdušile

Novo na Metroplay: “Ljubljana ni najbolj varno mesto za vsa moja stilska izražanja!” | Metro minutke X Glasovi ponosa