Bizarno ali genialno? Kim Kardashian prodaja nedrček z umetnimi bradavicami

6. 11. 2023
Deli
Poslovna ženska in zvezdnica Kim Kardashian se je z radikalno preobrazbo pojavila na gala prireditvi Moški leta revije GQ. (foto: Profimedia)
Profimedia

Promocijski video za kontroverzni nedrček je dvignil marsikatero obrv, nasmejal in šokiral – kaj za vraga počne Kim?

Kim Kardashian zna zapakirati tisto, kar nam običajno povzroča nelagodje, v dober izdelek. Podjetnica in resničnostna zvezdnica je z najnovejšim izdelkom, ki je v prodaji od 31. oktobra, razdelila mnenja javnosti, a ji je znova uspelo, da so vsi začeli govoriti o njeni znamki. Kim namreč prodaja nedrček z vidnimi bradavicami, kar je na družbenih omrežjih predstavila s šaljivim videom, v katerem sama nosi omenjeni nedrček.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kim Kardashian (@kimkardashian)

"Temperatura Zemlje nenehno narašča, tako kot morska gladina. Ledeniki se topijo in čeprav nisem znanstvenica, verjamem, da lahko vsak od nas s svojimi veščinami pomaga v tej situaciji. Zato predstavljamo Ultimate Push-up Nipple Bra, ne glede na to, kako vroče je, boste vedno videti, kot da vas zebe," pravi Kim v videu, v katerem nosi korekcijska očala in bež komplet Skims z novim nedrčkom, na koncu pa dodaja: "Za razliko od ledenikov, te bradavice ne gredo nikamor."

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by SKIMS (@skims)

Datum lansiranja je bil določen za noč čarovnic, s čimer Kim morda želi povedati, v kako hudi situaciji smo zaradi podnebnih sprememb, ali vsaj poudariti, kako bizaren je njen novi izdelek. Čeprav je videoposnetek sarkastičnega tona in se zdi kot dobra šala z resnim sporočilom, je Kim prav tako resna glede lansiranja nedrčka, ki je na voljo v več kožnih odtenkih, ki se ujemajo z DNK znamke Skims. In nedrček z bradavicami je pravzaprav nekakšen njen angažma v boju proti podnebnim spremembam, saj gre 10 odstotkov od vsakega prodanega nedrčka, katerega cena je 63 evrov, mednarodni okoljevarstveni organizaciji One Percent for the Planet, ki spodbuja podjetja k letni del svojega dohodka namenijo širšemu cilju in varovanju okolja.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by SKIMS (@skims)

Toda ostaja dejstvo, da proizvodnja oblačil, vključno s kosi Skims, negativno vpliva na okolje, zato se sprašujemo, kako smiselno je podpirati namen okoljevarstva s proizvodno še več novih oblačil.

Fotografije: Profimedia

Preberite še: Horoskop: 4 ženske zodiaka, ki jim je čuječnost zelo blizu

Priporočamo tudi: Ni drago jesti kot kraljeva družina: Piščančja jed s to posebno začimbo je največkrat na mizi Kate Middleton in princa Williama

Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc