Če sklepamo po izboru njenih oblačil, lahko rečemo, da je ministrica za kulturo Asta Vrečko velika modna navdušenka.
Ministrica za kulturo Asta Vrečko vedno znova navdušuje s svojo eleganco in premišljenimi modnimi odločitvami. Na nedavni prireditvi Delova osebnost leta v Cankarjevem domu je znova dokazala, da je njen stil še kako usklajen z njenimi vrednotami. Za to priložnost je izbrala čudovito obleko priznanega slovenskega oblikovalca Davida Bacalija, ki je znan po svojih trajnostnih in unikatnih modnih kosih.
Podpora slovenskim oblikovalcem
Obleko, ki jo je nosila ministrica, je iz najnovejše kolekcije in jo najdete v Zoofi – Zadrugi oblikovalcev in ustvarjalcev, eni najbolj priljubljenih trgovin z oblikovalskimi oblačili in modnimi dodatki v Ljubljani, kjer se povezujejo slovenski oblikovalci in oblikovalke s področja mode in uporabnih umetnosti.
Elegantna modna obleka s kratkimi rokavi, ki na prvi pogled spominja na plašč, po naših informacijah stane približno 230 evrov (če pri tem ne upoštevamo nobenih popustov), cena pa odraža kakovost ročnega dela in trajnostnih materialov. K elegantnemu videzu je dodala uhane ter črno torbico in barvno ujemajoče salonarje.
Vsa oblačila so izdelani kot unikati
Zoofa izstopa kot trgovina, ki je okolju in človeku prijazna, saj ne temelji na množični proizvodnji. Vsak kos je skrbno izdelan in nosi zgodbo ustvarjalca, kar daje oblačilu posebno vrednost. Ministrica za kulturo je s svojo izbiro ne le poudarila pomen trajnosti v modi, temveč tudi izkazala podporo slovenskim oblikovalcem, ki ohranjajo bogato kulturno dediščino in jo združujejo z modernim dizajnom.
- Rdeča obleka in izjemen vokal, ki jemljeta dih: znana slovenska pevka osupnila na odru gala prireditve
- Modni kos, ki je zaznamoval večer: znana Slovenka v črno-srebrni kombinaciji ukradla pozornost
Izbira obleke Davida Bacalija na tako pomembni prireditvi je bila zgovorna gesta, s katero je Vrečkova pokazala, kako lahko kultura in moda hodita z roko v roki. Ministrica Asta Vrečko je tako lahko navdih za vse, ki si želijo biti modno osveščeni, obenem pa podpirati lokalne ponudnike in trajnostne prakse.