"Balmainovo vojsko" so tokrat navdihnili milenijci.
Balmainova "vojska" je doživela poseben razcvet, ko je kreativni direktor Olivier Rousteing zmagoslavno hodil pred manekenkami v pozlačeni dvorani pariške opere Palais Garnier, ki je zrcalila dogajanje na modni pisti.
Gre za kolekcijo, polno veselja, avtentičnosti in raznolikosti, ki so del pop kulture.
Oblikovalec je za pomlad in poletje 2020 ponudil preplet pliseja, geometrijskih vzorcev in celo kljubovalno izpostavljenost ene noge vse do vrha stegna.
Kolekcijo je navdihnila pop kultura in internetna inspiracija z začetka tega tisočletja. Vir vizije za novo kolekcijo je oblikovalev našel v svojem otroštvu, odraščanju, predvsem pa v spoznanju, od kod prihajajo njegove korenine, kar je razkril v svojem nove dokumentarnem filmu Wonder Boy.
Rousteinga so še posebej navdihnila zadnja tri desetletja prejšnjega stoletja.
Vsi v modni industriji radi govorijo o vintidž oblačilih, vendar se za mnoge v raličnih generacija to, kaj je vintidž, zelo razlikuje.
Veliko je bilo zasnovanega z namenom, da bi si delili mnenje, hkrati pa zagotovili pozornost: hlače in kombinezoni le z eno hlačnico (odmev uličnega sloga moških sredi 90-ih); rumeni kombinezon v slogu Big Birda s fino rezanimi resicami ...
... ali različica v modri barvi z mehko krojenimi črnimi obrobami klasičnega suknjiča Chanel.
Številne maksi obleke iz pisane nagubane svile, ki so pogosto obdajali ogromne kose nakita, niso dajale občutka subtilnosti, ampak trdnosti.
Oblačila z modne piste pogosto ne nagovarjajo povprečne ženske, toda vsakdo, ki išče pravo obleko, v kateri se lahko drzno spogleduje, ni boljše destinacije kot Balmain.
Čeprav se zdi, da je bila modna revija prenasičena z različnimi elementi, vse od plisirane svile do strukturiranih suknjičev v povsem istem duhu, si oblikovalec zasluži pohvalo, da je na Balmainovi modni pisti uvedel raznolikost še pred široko modno industrijo.
Brez dvoma je današnji Balmain rojen v novem tisočletju - zagotovo prva blagovna znamka visoke mode, ki je dosegla to odlikovanje.
In kot nalašč za ta duh se zdi, d aje bilo osrednje sporočilo, ki ga je na majici nosila tudi ena izmed manekenk, "Own Who You Are" oz "bodi to, kar si".
Fotografije: Profimedia
Preberite še: Bella Hadid nam je pokazala, kako bomo to sezono kombinirali kavbojke
Priporočamo tudi: Amal Clooney nas je presenetila z drznim mini krilom
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču