8 najboljših živil za sijočo in mladostno kožo

Hrana za telo in dušo.

8  najboljših živil za sijočo in mladostno kožo - Foto: Profimedia

Pravimo "si, kar ješ" in to lahko tudi vidimo. Koža, lasje in nohti bodo prvi, ki bodo razkrili, da je z vašim zdravjem ali prehrano nekaj narobe. Da bi naš obraz in ostalo telo izgledali čim boljše, je pogosto treba začeti od znotraj, zato smo našteli živila, ki vam bodo prinesla sijočo polt in zagotovo prispevala k vašemu zdravju, po potrebi pa tudi pri izgubi teže.

1. Borovnice

Ta vijolični sadež je prava "zakladnica" antioksidantov, ki pomagajo obnoviti celično strukturo in delujejo tudi proti staranju.

2. Oreščki

Lešniki, orehi in mandlji so bogati z omega-3 maščobnimi kislinami, ki pomagajo vlažiti kožo in preprečujejo akne.

3. Avokado

Avokado vsebuje kar 75 % zdravih, nenasičenih maščob, torej omega-3 in omega-6 kislin, ki čudežno vplivajo na videz kože.

4. Limona

Limonin sok pomaga telesu, da naravno odstrani toksine, ki se v koži pokažejo z aknami, izpuščaji in draženjem, zato je razstrupljanje telesa pomemben korak k lepi in zdravi koži.

5. Zelena listnata zelenjava

Pogosto jo podcenjujemo, zato ni presenetljivo, da je po mnenju mnogih zelenolistna zelenjava živilo, ki ga v sodobni zahodnjaški prehrani najpogosteje primanjkuje. Zelenjava ima odlične antioksidativne lastnosti, poleg tega pa je polna vlaknin, ki absorbirajo odvečno vodo in spodbujajo prebavni sistem.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Cindy Crawford (@cindycrawford)

6. Zeleni čaj

Znano je že, da je zeleni čaj zelo učinkovit antioksidant. Z dnevnim uživanjem zelenega čaja boste koži pomagali, da se očisti, poleg tega pa lahko po potrebi lažje shujšate.

7. Olivno olje

Poleg tega, da ima veliko hranilno vrednost in je bogat vir omega-3 maščobnih kislin, pomaga koži, da je globoko hidrirana in pomaga proti aknam. Najbolje je, da ga uporabljate brez kakršne koli toplotne obdelave, poleg hrane pa ga lahko nanesete tudi neposredno na kožo.

8. Jabolčni kis

Je vir koristnih probiotičnih bakterij, ki blagodejno vplivajo na prebavo, kar vodi do boljše absorpcije hranil. Upoštevajte, da je lahko samo nepasteriziran jabolčni kis bogat vir probiotikov.

Fotografije: Profimedia

Preberite še: Pregledali smo vse čevlje v Zari in izbrali 5 najbolj modnih za 2021

Priporočamo tudi: Če želite, da je vaša garderoba videti dražja, nosite teh 6 barv

Najbolj brano