Kako v prehrani nadomestiti sladkor (jedilnik Elle dekleta)

Nezdrav sladkor na nepričakovanih mestih!

ZMANJŠANJTE KOLIČINO ZAUŽITEGA SLADKORJA.

Uživajte tudi manj predelanih ogljikovih hidratov, ki se skrivajo v izdelkih iz bele moke, vašem najljubšem jogurtu in solatnem prelivu. Ko nehate uživati sladkor, ga je najbolje nadomestiti z nenasičenimi maščobami in beljakovinami. Posezite po olivnem olju, kokosovi maščobi, avokadu, oreščkih, jajcih, sirih in izdelkih iz kozjega mleka.

PIJTE VODO.

Namesto sokov pijte nesladkan čaj. Izogibajte se tudi gaziranim pijačam, ki so eden od največjih virov sladkorja. Naj voda postane vaša zaveznica.

SPREMENITE NAVADE, KI JIH POVEZUJETE S SLADKORJEM.

Govorimo o gledanju filmov, druženju s prijatelji. Namesto sladkarij si privoščite pokovko, svežo zelenjavo s humusom in oreščke. Pazite na posušeno sadje, saj je velikokrat umetno sladkano, da ima več okusa. Raje si privoščite sveže.

Pripravila: Manca Pogačar

Fotografije: Unsplash Brigitte Tohm

Preberite še: → 5 nasvetov za ženske, ki želijo opustiti uspešne kariere

Priporočamo tudi: → 6 norih izgovorov, s katerimi so se ljudje izognili službi

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Najbolj brano

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri