Nina Ricci: "Obraz modne prihodnosti"

7. 7. 2014
Deli

Nina Ricci je dekle, za katero bodo jeseni slišali vsi na svetu. Pojavila se bo namreč v naslednji kampanji modnega oblikovalca Marca Jacobsa, ki jo je sam izbral za obraz znamke z nešteto modnimi privrženci. 

Čeprav je Nina vse od vrnitve iz Amerike prejela že veliko ponudb za delo prek luže, še nobene ni sprejela. Morda je ravno svojeglavost tista, ki Nino loči od povprečja, in je zato stilsko in vizualno tako prepričljiva. Je to tisto, kar je v hipu omrežilo Jacobsa? Nas vsekakor je, saj smo prepričani, da se je začela nova era modnega sveta.

Nina, kako velik del vas so socialna omrežja, kjer vas je Marc Jacobs tudi 'odkril'?

Kar velik del. Moja generacija se je razvijala skupaj z računalniki in tehnologijo. Internet in možnosti, ki nam jih ponuja, sem spoznala že zgodaj v osnovni šoli. Vse se je začelo z dobrim starim MySpaceom, prek katerega sem spoznala ogromno prijateljev z vsega sveta, s katerimi smo v stikih še danes. Poleg tega sem se z MySpaceom kot otrok naučila govoriti oz. pisati v angleščini, in to veliko bolje, kot so me tega naučili v šoli. Socialna omrežja so odlična za ohranjanje stikov z ljudmi, ki jih ne moreš videti vsak dan, za spoznavanje novih zanimivih ljudi in za odpiranje različnih priložnosti. Za marsikatero stvar, ki se mi je zgodila, se lahko zahvalim socialnim omrežjem, za zdaj nimam nobene negativne izkušnje. Je pa res, da je treba biti previden in paziti tudi, da te ta virtualni svet ne obsede preveč. Trenutno sem aktivna samo še na Facebooku in Instagramu, prek katerega so me tudi odkrili.

Uspel vam je res velik met. Pa so ponudbe že začele deževati z vseh strani ali mislite, da bodo avgusta, ko se boste pojavili v novi kampanji tega izjemnega oblikovalca?

Ponudbe dobesedno dežujejo že od vrnitve iz Amerike. Predvsem za delo v tujini. Za zdaj jih ignoriram oz. sem jih dala 'na pavzo', ker sem trenutno okupirana z veliko pomembnejšimi stvarmi. Vse se je zgodilo tako hitro in nepričakovano, da se sploh nisem imela časa pripraviti, zato ni nič narobe, če še kakšen mesec, dva uživam v 'normalnem' življenju, avgusta oz. septembra pa ...

Gotovo imate veliko oboževalcev tudi zaradi posebnega stila oblačenja. Kdaj se boste lotili svojega bloga? Imate kaj takšnega že v mislih?

Blog bi bil naslednji logični korak, da. Za zdaj še nimam prave ideje, tako da bom s tem še nekaj časa počakala. Sicer pa se rada razpišem tudi na Facebooku, tako da je moj profil že nekakšen blog.

Kakšen je pravzaprav vaš stil in kako ste ga razvili?

Ulični, s pridihom devetdesetih. Sestavljajo ga predvsem ohlapna oblačila; veliko kosov je moških, kape, masiven nakit in udaren make-up. Menjala sem že ogromno stilov, sploh v najstniških letih, ko sem se še iskala, sedanji stil pa združuje elemente vseh prejšnjih. Še vedno se nisem čisto ustalila in včasih rada poskusim kaj novega oz. neobičajnega zame.

 Je glasba velik del tega, kar ste?

Seveda. Glasba je v meni, jaz sem glasba. Največ poslušam glasbo iz devetdesetih, kar se odraža tudi v mojem stilu in življenju na splošno.

Kako vas iz dneva v dan navdihuje moda in katere modne kombinacije vas najbolj navdušujejo? Kje dobite inspiracijo?

Mode ne spremljam toliko, kot bi mogoče pričakovali, me pa že leta navdušujejo Givenchyjeve kolekcije. Na ulici me impresionirajo unikatni, drugačni stili, vse, kar odstopa od povprečja, mene pa pri sestavljanju stajlingov inspirirajo predvsem devetdeseta.

Vaše telo krasi tudi veliko tatujev. Koliko jih imate in kaj vam pomenijo?

Vseh skupaj jih je mislim da 15. Ko se odločam za tatu, ne kompliciram in ne razmišljam preveč o globokih sporočilih. Rada imam namreč drugačne tatuje, takšne, ki jih ne vidiš vsak dan, odštekane. Motivi so raznovrstni, vsi seveda tesno povezani z mojim življenjem, nimajo pa nobenih globokih pomenov, vsaj ne z vidika zunanjega opazovalca.

Kam se najraje odpravite po nakupih? Ste v času, ko ste bili povabljeni v Ameriko, kaj šopingirali v Velikem jabolku? Kaj ste prinesli domov?

Čeprav sem imela izredno malo prostega časa, sem ga čisto vsega porabila za šoping. Iskreno, sploh ne vem točno, po katerih trgovinah sem se potikala, ker sem vedno zelo hitela. Domov sem prinesla veliko novih stvari - od čevljev do majčk, nogavic, hlač, vsega, največ pa sem zapravila za darila za prijatelje.

Brez česa modnega vam ni živeti?

Brez črnih oblek. Ne glede na to, kako zelo obožujem barve, se najbolje počutim v klasični črni.

Napisala: Manja Plešnar
Kreativni vodja projekta: Špela Jambrek
Fotografije: Tibor Golob
Asistentka fotografije: Manja Moom
Stajling: Špela Jambrek
Pričeska: Luka Korošec za Mič Styling
Make-up artistka: Maja Drab 
Zahvala Vili Bledza fotografiranje v njihovih prostorih

Novo na Metroplay: “Če narediš veliko, lahko izbereš najboljše” | DAVID TAVČAR, ELLE DEKOR 2024