Novice Promocijsko sporočilo

Želite postati mojstrica upravljanja družbenih omrežij?

31. 7. 2020
Deli
Želite postati mojstrica upravljanja družbenih omrežij? (foto: Profimedia)
Profimedia

Marketing magazin ogranizira že drugo izvedbo predavanj v okviru Akademije UDO/SMM, na katerih prijavljeni prejmejo teoretično in predvsem praktično znanje s področja upravljanja družbenih omrežij, priprave ter zagotavljanja strategij in vsebin.

Živimo v času, ko digitalnim medijem in družbenim omrežjem namenjamo vedno več prostega časa, hkrati pa se tudi podjetja in blagovne znamke zavedajo, da morajo svojo skupnost graditi prav na družbenih omrežjih.
Upravljavec družbenih omrežij v zadnjem času velja za enega od najbolj iskanih poklicev v marketingu, zato je Marketing magazin zasnoval Akademijo UDO/SMM (upravljavec družbenih omrežij/social media manager), celovito usposabljanje za učinkovito upravljanje družbenih omrežij.

Program je prvenstveno namenjen podjetjem oziroma poslovanju, zato je zasnovan tako, da družbena omrežja preprosto umestimo v celovito marketinško-prodajno strategijo in splošno delovanje podjetja.

Široka, a hkrati specifična znanja

V spomladanskem programu je diplomiralo 19 udeležencev, ki so bili navdušeni nad izvedbo akademije. »Akademija UDO/SMM mi je prinesla tako vpogled v širino marketinga kot tudi zelo specifična znanja za posamezna družbena omrežja. Ker je program usmerjen v prakso, sem s pomočjo mnenj predavateljev, mentorstva, delavnic in pridobljenega znanja že med izobraževanjem uporabljala nasvete in nove aktivnosti pri svojem delu,« je po zaključku povedala ena od udeleženk prve generacije akademije.
 
Prijave za drugo izvedbo s pričetkom 30. septembra 2020 so že v teku. Več informacij na www.udo-smm.si