Oblikovalski natečaj 2ndSkin je postregel z razburljivim zaključkom! Strokovna žirija je izmed desetih finalistov izbrala tretje in drugo uvrščenega ter zmagovalca natečaja. Omejeno serijo 10.000 steklenic zeliščnega likerja bo krasilo kreativno delo Domna Kalina. Študent arhitekture je tako s svojim delom poskrbel, da bo nova etiketa na steklenici najbolj priljubljenega zeliščnega likerja na svetu (p)ostala moderna, drzna in nezamenljiva.
Štiričlansko žirijo, Anžeta Herbsta, G3 Spirits, Tjašo Kokalj, modno poznavalko, Sašo Radovića, art direktorja in Aljošo Bagola, kreativnega direktorja, je najbolj prepričala kreativna rešitev Domna Kalina. Nadobudni študent arhitekture je tako postal zmagovalec oblikovalskega natečaja 2ndSkin, njegovo delo pa bo krasilo omejeno serijo 10.000 steklenic najbolj priljubljenega zeliščnega likerja na svetu.
Izjemen odziv
Oblikovalski natečaj je k sodelovanju pritegnil več kot 200 mladih ustvarjalcev, ki so preizkusili svojo ustvarjalno žilico in se lotili oblikovanja priložnostne etikete. Vodja strokovne žirije, Anže Herbst iz G3 Spirits, je bil nad odzivom zadovoljen. »Bili smo prijetno presenečeni nad tako dobrim odzivom. Prejeli smo resnično veliko kreativnih rešitev in inovativnih idej, med katerimi je bilo kar težko izbrati najboljše« je priznal.
Žirija je v oblikovalski rešitvi prepoznavala visoko dodano vrednost, uporabnost in močno povezanost z izhodišči. Tjašo Kokalj je pri zmagovalnem delu pritegnila »zanimiva kompozicija v tehniki, ki je trenutno zelo v trendu in blizu tudi meni osebno. Netipično, nevsiljivo, pa vendar z vsemi obveznimi komponentami, ki govorijo o zeliščnem likerju« nam je zaupala.
Ljubitelji kultne grenčice bodo svojo najljubšo pijačo še pred velikonočnimi prazniki na prodajnih policah našli še hitreje in ob uživanju pijače delili svoje vtise o novi podobi.
Deset izbranih finalnih del si lahko ogledate tukaj.