Prvi razlog je ljubezen do življenja.
Blagovna znamka Zala slavi življenje in življenjsko ravnovesje. Zato je svoj oglaševalski potencial za omejen čas usmerila v posebno akcijo, s katero v sodelovanju z Združenjem Europa Donna Slovenija in Agencijo Pristop ter drugimi podporniki osveščajo o raku dojk.
V Sloveniji je za rakom dojke vsako leto na novo diagnosticiranih več kot 1500 oseb. Kar nam daje 1500 razlogov. Da smo pozorni. Da smo aktivni. Da skrbimo za svoje zdravje in k temu spodbujamo svoje najbližje. Ne nazadnje, da smo solidarni. Da pomagamo, podpiramo in doniramo. Za vse našteto se v svojem bistvu že 24 let zavzema tudi blagovna znamka Zala. Letos tako svojim uporabnikom ponuja najmanj 1500 razlogov, da aktivno uravnajo tehtnico življenja v ravnovesje.
ZALA IN 25 LET ZDRUŽENJA EUROPA DONNA
Zala je dolgoletni podpornik Združenja Europa Donna Slovenija, ki aktivno ozavešča o problematiki raka dojk v Sloveniji. Ker je bolezen dobro ozdravljiva, če je odkrita dovolj zgodaj, smo se letos skupaj odločili za nekoliko drugačen in obsežnejši pristop k osvetlitvi tematike. Ker je redno mesečno samopregledovanje dojk ključno za zgodnje odkrivanje raka in vpliva na boljše preživetje, je blagovna znamka Zala za omejeno obdobje odstopila obraz najbolj prodajanega artikla, izvirske vode Zala in etiketo 500 ml spremenila v nosilni komunikacijski element.
Hkrati partnerji skupaj pozivajo k donaciji v sklad Europa Donna Slovenija za podporo raziskavam raka, ki so pomembne za boljše razumevanje in učinkovito zdravljenje bolezni. Donacije se zbirajo v letos ustanovljeni Sklad za podpiranje raziskav s področja raka dojk in rakov rodil – Sklad Mojce Senčar. Zbiranje prispevkov poteka preko SMS-ov. S ključno besedo »POGUMNA5«, poslano na številko 1919, lahko vsak daruje 5 evrov. Etiketa pa je opremljena tudi s QR-kodo, ki vodi na spletno stran Združenja Europa Donna Slovenija. Tu lahko potrošniki podprejo Sklad Mojce Senčar na različne načine.
MOJ RAZLOG ZA
Komunikacijska kampanja ozavešča o pomenu rednega mesečnega samopregledovanja dojk, ki je ključno za zgodnje odkrivanje raka in vpliva na boljše preživetje.
Svoje razloge za redno samopregledovanje so delile osebe, ki bolezen najbolje poznajo – prebolevnice raka dojk. Resnične osebe, močne in pogumne, predvsem pa srčne ženske. To so Jana, Mojca, Bojana, Špela in Irena. Pogumno so delile svojo izkušnjo s svetom in se izpostavile za dober namen. S tem so postale tudi nosilke kampanje, ki je poleg posebne embalaže zaživela tudi na digitalnih kanalih, družbenih omrežjih, v zunanjem oglaševanju, v sodelovanju z ambasadorji znamke in društva ter z aktivacijo na dogodkih.
NAŠ RAZLOG ZA
V Pivovarni Laško Union smo zavezani prispevati k večji kakovosti življenja širše družbe in lokalnega okolja, v katerem poslujemo, ter se zavedamo pomembnega poslanstva na področju družbene odgovornosti. Skrb za zdravje, solidarnost in ljubezen do življenja so vrednote v osrčju blagovne znamke Zala že 24 let. Znamka prav tako gradi na dobrih odnosih z deležniki v poslovnem okolju, zato odločitev za partnerski pristop k podpori in komunikacijski kampanji z družbeno odgovornim sporočilom ni naključje.
SERVIRAJ ŽIVLJENJU VSE, KAR IMAŠ
Blagovna znamka Zala je sponzor Tenis zveze Slovenije in tudi eden od sponzorjev dogodka WTA Sava zavarovalnica ki se je odvijal v Portorožu. Blagovna znamka Zala je svojo prisotnost na dogodku uporabila za širitev enostavnega sporočila: redno mesečno samopregledovanje pomaga pri zgodnjem odkrivanju bolezni. Kljub temu, da bolezen v večini primerov prizadene ženske, pa je med prizadetimi tudi 1-2% moških. Obiskovalci dogodka so lahko Združenje Europa Donna Slovenija podprli s prostovoljno donacijo, v zameno pa na promocijski točki Zala prejeli simbolično rožnato tenis žogico in posebno izdajo izvirske vode Zala.
Rak dojk se lahko zgodi kadar koli komur koli. Zato tudi vas vabimo k samopregledu. Enkrat mesečno namenite nekaj minut za svoje zdravje. Vedno pa lahko podprete dober namen s sporočilom POGUMNA5 na 1919 ali pa na spletni strani https:// europadonna.si/donacija/preverite druge možnosti donacije.