ELLE Motivacijski ponedeljek: Nastja Kramer o zdravi prehrani kot načinu življenja

"Prehrano je težko spremeniti čez noč, zato je potrebno uvajati postopne spremembe."

Lifestyle, 13. 4. 2020
ELLE Motivacijski ponedeljek: Nastja Kramer o zdravi prehrani kot načinu življenja

Nastjo Kramer, pod imenom Malinca Nastja, poznamo kot strokovnjakinjo za zdravo prehrano, ki vodi uspešno blagovno znamko prehranskih dodatkov, zdrave hrane in naravne kozmetik Malinca. Skoraj sedem let po nastanku njene poslovne ideje, svoje poslanstvo izobraževanja o zdravi prehrani, športu in načinu življenja še vedno širi med ljudi, Malinco pa dolgoročno želi pripeljati do vodilnega mesta podjetij z zdravo prehrano v Evropi.

Svojo poslovno pot ste začeli s pisanjem bloga. Je bilo to iztočišče za ustavnovitev Malince?

Že dolgo me veseli kuhanje in pred začetkom Malince sem začela stran na Facebooku, ki je bil takrat zelo priljubljen družbeni medij. Delila sem recepte in nasvete o zdravi prehrani, začela pa sem tudi razmišljati, da bi ustvarila nekaj svojega. Obdobje, v katerem sem začela podjetje, je bilo polno želja po inovativnosti, a redko kdo je dejansko začel svojo dejavnost - jaz sem jo začela tako, da sem enostavno združila vse, kar me veseli, in v čemer sem dobra. Poleg kuhanja in zdravega načina življenja so me zanimali družbeni mediji, kar sem združila z znanjem študija ekonomije in ustvarila svoje podjetje.

Kaj Malinco dela drugačno od drugih ponudnikov na trgu?

Na začetku smo izstopali po ponudbi; prodajali smo izdelke, ki jih v tistem času še ni bilo mogoče kupiti na vsakem koraku. Poleg inovativnih izdelkov pa od začetka izstopamo z našim osebnim pristopom do strank, ki jih radi izobražujemo o zdravi prehrani in načinu življenja. Želimo si rasti in ostajamo inovativni tudi v času, ko se konkurenca na trgu veča. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Malinca Nastja (@malincanastja) on

S pojmom "zdrava prehrana" se srečujemo na vsakem koraku. Kaj zares pomeni, da se človek prehranjuje zdravo?

Malinca pojem "zdrava prehrana" predstavlja kot način življenja. Pomeni, da uživamo raznoliko prehrano, razporejeno čez dan na več manjših obrokov. Zaužito najlažje nadzorujemo s pripravo obrokov doma, pri čemer lahko naše najljubše "ne zdrave" sestavine nadomestimo z alternativami - navaden bel sladkor zamenjamo s kokosovim, sončnično olje pa s hladno stiskanim oljčnim. Prav tako "zdrava prehrana" pomeni zmernost in poslušanje svojega telesa pri tem, kaj želimo pojesti - občasno se je dobro pregrešiti.

V čem se razlikujejo pojmi "zdrava prehrana", "uravnotežena prehrana" in "prehrana za hujšanje"?

Pojma "zdrava" in "uravnotežena" prehrana sta med seboj komplementarna - če se želiš prehranjevati zdravo in zaužiti vse potrebne vitamine in minerale, je uravnoteženost obvezna. Ta dva pojma nista povezana s shujševalno prehrano. To je pojem, v ozadju skriva diete, vsaka s svojimi prednostmi in slabosti, ki pa jim je težko slediti dolgo časa in ne prinašajo dolgoročnega zdravja in dobrega počutja. Tudi ko nas kdo vpraša, kako shujšati, po načelih Malince svetujemo, da namesto kratkotrajnih diet, v naš način življenja vnesemo zdravo in uravnoteženo prehrano.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Malinca Nastja (@malincanastja) on

 
Čas karantene je kot nalašč za preobrazbo naših prehranskih navad. Kaj bi svetovala tistim, ki želijo uvesti spremembe v vsakdanjem prehranjevanju, pa se ne morejo upreti ne zdravim prigrizkom?

Prehrano je težko spremeniti čez noč, zato je potrebno uvajati postopne spremembe. Menim, da je dobro začeti s pripravo nakupovalnega listka pred odhodom v trgovino. Pomembno je tudi, da v trgovini kupimo samo to, kar smo doma napisali na listku - vsem je znano, da bomo nezdrave prigrizke pojedli, če jih kupimo in prinesemo v domačo omaro. Na naši spletni strani imamo ogromno alternativ vašim najljubšim prigrizkom, s katerimi še vedno ohranjamo zdravo prehrano. Že samo doma pripravljena čokolada namesto kupljene nam pomaga spremeniti prehranjevalne navade.

Je dandanes mogoče uspeti s tradicionalnimi marketinškimi tehnikami in brez pomoči družbenih omrežij?

Družbena omrežja so neizogibna pri promociji podjetja. Predvsem na začetku, ko še nimaš baze ljudi, ki bi tvoje izdelke kupili, lahko svojo prepoznavnost brezplačno razširiš med množico ljudi. Ko pogledam nazaj se zavedam, da z uporabo tradicionalnega marketinga ne bi zrasli tako hitro - začetna gradnja baze kupcev bi trajala veliko dlje.

Katere kvalitete mora po tvojem mnenju poosebljati uspešna slovenska podjetnica?

Iz svojih izkušenj lahko povem, da pri dobrih rezultatih igra pomembno vlogo osredotočenost. Dobro si je zbrati eno stvar, ki jo počneš, namesto realiziranja razdrobljenih idej, ki dolgoročno ne prinesejo dobrih rezultatov. Kot vodja je potrebno poznati psihologijo človeka in strategije vodenja - to so področja o katerih se je dobro izobraževati, dobljeno znanje pa prenesti na delovno okolje. Poleg delovanja znotraj podjetja pa je ključno grajenje medijske podobe podjetja in njegovega obraza. Ni se dobro izogibati kameram in javnem izpostavljanju - kot poslovnež je pomembno graditi na sposobnostih javnega nastopanja in predstavitve svojega podjetja širši množici.

Nastja se nam bo danes ob 17.00 v živo pridružila na Instagramu, kjer bo predstavila nekaj hitrih in zdravih receptov, ki jih lahko zlahka preizkusite med karanteno. Pridružite se na profilu @elleslovenija.

                                                                                     Pripravila: Ina Podkoritnik

                                                               Fotografije: Instagram@ malincanastja

Preberite še: Anja Kolenc o tem, kako je svojo strast do ličenja spremenila v poklic

Priporočamo tudi: Kako odejo spremeniti v šik modni dodatek?

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Najbolj brano

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri