BOO je enostaven, poseben in trajnosten.
Za znamko BOO stojita sestri Katarina in Dominika Bučar, ki svoje poslanstvo širjenja trajnostne mode med ljudi izražata s kolekcijami torbic in oblačil. Njuna rdeča nit pri ustvarjanju je enostavnost, ki jo obogatita z uporabo barv in unikatnih detajlov.
Kdaj in kako se je začela zgodba znamke BOO?
Katarina in Dominika: Skoraj pet let nazaj je Dominika zaključevala študij arhitekture, sestrska strast do mode, ki naju je združevala, pa nama je dala navdih, da začneva nekaj svojega. Znamka je tako zaživela leta 2015. Na začetku nama je pomagala najina mama, ki je naredila prvi šiv na najinem prvem produktu - to je bil preprost nahrbtnik z vrvicami, poimenovan Boopack. Že takrat sva se zavezali k ustvarjanju izdelkov, ki izražajo izčiščen, minimalističen in moderen slog s poudarkom na detajlih in kakovosti.
Kaj vaju navdihuje pri ustvarjanju novih produktov?
Dominika: Na splošno me navdihuje narava - sonce, morje, mir, umetnost, ter glasba in filmi v stilu 80ih in 90ih - vse to želim vpeljati v nove kolekcije. Zadnje čase pa me najbolj navdihuje kreiranje novega z boljšim namenom, “creating with a better purpose”, z veliko premišljenosti - kaj in koliko zares potrebujemo. S to miselnostjo iščemo in uporabljamo nove, trajnostne materiale, izboljšujemo proizvodnjo in želimo, da so naši produkti dolgotrajni in čim bolj trajnostni.
Katarina: Predvsem si prizadevava povezati isto misleče ljudi, ki cenijo preprostost, živijo trajnostno in spoštujejo trud, ki je potreben za ustvarjanje premišljenih kolekcij prežetih z ljubeznijo do estetike a hkrati udobja za vsak dan in za vsakogar. Glavno besedo pri oblikovanju ima seveda predvsem Dominika, ki po mojem mnenju oblikuje klasične kose, ki izražajo njen stil in “karakter”.
View this post on Instagram
Prepoznavne so predvsem vajine minimalistične torbice z detajli, ki jih naredijo opazne. Kakšno sporočilo imajo in kaj z njimi sporočajo dekleta, ki jih nosijo?
Katarina in Dominika: Želiva si, da BOO produkti dopolnijo in oblikujejo vsakega na svoj način. Sporočajo klasičnost, osnovnost in urejenost, ki pa jih vsak posameznih po svoje nosi in dopolni, ter jim tako doda osebno noto.
Imata produkt, ki najbolj celostno predstavlja idejo vajine znamke?
Katarina in Dominika: Kar nekaj časa je bil glavna zvezda Booflap - klasičen nahrbtnik z vrvicami, ki smo ga z dodatkom značilnega poklopa naredili "bolj BOO". Poleg tega pa vedno več poudarka posvečava oblačilom. Začeli sva s svojim prvim puloverjem z balončkastimi rokavi v močnih barvah, pravkar pa sva predstavili novo linijo oblačil in trenirk, ki sva se je res veselili. BOOApparel je mogoče najin novi zaščitni znak.
Svojo ponudbo sta ravno razširili na novo kolekcijo oblačil. Je karantena vplivala na proces izvedbe nove kolekcije?
Katarina in Dominika: Vsekakor sva čutili vpliv karantene, ki pa je bil v najinem primeru pozitiven. Situacija naju je zaustavila in omogočila, da delava še bolj premišljeno in preko povpraševanja in podpore kupcev izvedeva kolekcijo po prednaročilu, česar se bova držali tudi v prihodnje. Karantena nama je predvsem dovolila ostati v tem našem BOO mehurčku. Opozorila nas je na to, da ni potrebe po hitenju in "norenju" z novitetami - pomembneje je ustvarjanje v svojem ritmu, s svojo vizijo.
View this post on Instagram
Kakšen je vajin odnos do trajnostne mode iz osebne in poslovne plati?
Dominika: Definitivno je na prvem mestu trajnost naših produktov ter trajnostni način proizvodnje, naravnan k dobrobiti okolja, iz katerega izhaja vse kar delamo in prodajamo. Zavedam se, da bo potrebno na tem področju še marsikaj spremeniti in se veselim, da bom lahko s svojim malim podjetjem vsaj malo pripomogla k bolj premišljeni modi in podpiranju lokalnega.
Katarina: Vedno bolj se zavedam pomena trajnostne mode in v skladu s tem tudi živeti - ne potrebujem ogromno stvari, pomembneje je, so so te kvalitetne. Želim vedeti, kaj kupim, zakaj kupim in kakšna je zgodba produkta, ki ga kupim. To miselnost želim izraziti tudi v BOO.
Kje vidita prihodnost znamke BOO?
Katarina in Dominika: Misliva, da je BOO na pravi poti, da pokaže svojo posebnost. Delamo s srcem in želimo izkoristiti potencial znamke. V prihodnosti se vsekakor želimo razviti v trajnostno znamko s poenotenim, okoljevarstvenim materialom in proizvodnjo, ki bo delovala na način povpraševanja in prednaročila. S svojo vizijo želiva doseči čim več ljudi po Sloveniji in jih osvestiti pomembnosti trajnostne mode.
View this post on Instagram
Kako na vajino delo vpliva to, da sta sestri?
Dominika: Ločevanje sestrstva, prijateljstva in poslovnega odnosa med nama je lahko res težko. Sva zelo različni, tako da tudi pri BOO opravljava različne naloge - jaz opravljam kreativni del, Katarina pa prodaja. Ampak prav to je tisto, zaradi česar je dobro, da skupaj delava, ker ima vsaka svoje kvalitete in se lahko dopolnjujeva
Katarina. Tako kot pri vsaki stvari. Včasih zelo pozitivno včasih pa vsak proces oteži/zakomplicira (smeh). Sva le sestri in si velikokrat dovoliva kaj več ena pri drugi kot če bi bile samo v poslovni navezi. Se pa vsako leto naučiva kaj več kako ohranjati oz. uravnotežiti odnos med sestrsko in poslovno navezo.
Si kdaj želita, da bi enako delo opravljali kot posameznici?
Dominika: Ufff, velikokrat, iskreno - ampak takoj, ko pomislim da bi morala sama poklicati kakšno stranko ali proizvodnjo, sem vesela, da imam njo. Imava res različne poglede na določene situacije in iskanje skupne poti je velikokrat na videz nemogoče, vseeno pa naju povezuje vztrajnost, skupne ideje in misel, da je potrebno najti srednjo pot.
Katarina: Predvsem takrat, ko sva še v procesu iskanja istih želj, videnj, mišljenj pri projektih, kdaj pomislim na samostojno delo - zdi se mi, da bi lahko določene stvari sama naredila bolje in lažje. Vseeno pa se na koncu vedno pokaže, da je dobro stopiti skupaj, prisluhniti in dovoliti, da kdo razmišlja drugače, saj si tako sigurno močnejši in boljši. Osebno si prav BOO-ja ne bi želela delat sama . ga niti nebi zmogla delat sama.
Pripravila: Ina Podkoritnik
Preberite še: ELLE motivacijski ponedeljek: Alja Horvat o ustvarjanju, družbenih omrežjih in motivacijo med karanteno.
Priporočamo tudi: Največji pomladni trendi in modnih revij, ki jih boste želeli posnemati takoj.
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc