Mladi Beckham nadaljuje manekensko kariero, tokrat za Burberry

Pred dnevi je modni velikan Burberry predstavil letošnjo živahno božično kampanjo, ki jo je posnel legendarni modni fotograf - Mario Testino.

Zgodba svoj navdih črpa iz nepozabnega filma Billy Eliot, ki letos obeležuje 15. obletnico. V njej glavno vlogo zaseda Romeo Beckham, ki je kot maneken hiše Burberry že nastopal v preteklosti. Tokrat sta se mu pridružili tudi slavni manekenki Naomi Campbell in Rosie Huntington-Whiteley, ki sta prav tako znana obraza iz predhodnih Burberryjevih kampanj. V moških vlogah pa lahko vidimo priznana britanska glasbenika, Jamesa Baya in Eltona Johna.

Mladi Beckham nadaljuje manekensko kariero, tokrat za Burberry - Foto: promocijski materijal

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Najbolj brano

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri