Da bi prihranila denar, sta Meghan Markle in princ Harry sprejela radikalno odločitev

Po kralju Charlesu sta tudi Meghan Markle in princ Harry močno zmanjšala število zaposlenih. Zlasti sta se Sussexa odpovedala storitvam PR podjetja Sunshine Sachs, ki vojvodinji Susseški svetuje že od njenega igralskega prvenca. 

Da bi prihranila denar, sta Meghan Markle in princ Harry sprejela radikalno odločitev - Foto: Profimedia

Zdaj sta znana po odstopih in odpuščanjih v svoji komunikacijski ekipi, ki se ciklično vračajo na naslovnice. Tako se zdi, da princ Harry in Meghan Markle ne moreta najti miru: septembra 2018 je tiskovni urad Sussexa zapustila višja sekretarka za komunikacije Katrina McKeever, leta 2019 je bil na vrsti sekretar za komunikacije Jason Knauf, lani pa je odstopila globalna tiskovna predstavnica para Toya Holness. Zdaj je prišla novica, da se bosta Harry in Meghan odpovedala storitvam PR podjetja Sunshine Sachs, ki je Meghan Markle spremljalo že od časov serije Suits. To ni majhna odločitev. 

Pomembna odločitev

Meghan se je po pisanju Daily Maila odločila, da ne bo več plačevala veliko denarja zunanjemu podjetju, ki bi delalo PR zanjo in Harryja. Zato se je odpovedala podjetju Sunshine Sachs in posledično ljudem, ki so do zdaj skrbeli za njeno javno podobo. To so bili sodelavci, s katerimi je imela vojvodinja že precej tesne odnose, kot je Keleigh Thomas Morgan, Meghanina dolgoletna prijateljica, ki je imela ključno vlogo pri selitvi Sussexovih v Kalifornijo, saj je imela močno mrežo svetovalcev in znanih prijateljev. Za komunikacijo Sussexovih bo odslej skrbela nekdanja vodilna oseba v Silicijevi dolini Christine Schirmer, ki bo vodila novo ekipo, in sicer neposredno v njuni dobrodelni fundaciji Archewell. 

Zamujeni projekti

Ta novica je mnogim dvignila nosove, še posebej po tem, ko je izdaja nove knjige Courtiers: The Hidden Power Behind the Crown nedavno ponovno opozorila na manj nežne načine, na katere naj bi Meghan Markle ravnala s svojim osebjem. Vir blizu Sussexov je za Daily Mail zagotovil, da je bil "načrt vedno takšen" - ustanoviti lastno ekipo za odnose z javnostmi s polnim delovnim časom. "Sunshine Sachs," je pojasnil vir, "si prizadeva pomagati pri tem prehodu in vse strani so v dobrih odnosih." Vendar pa oboževalci kraljeve družine ne morejo mimo dejstva, da je priljubljenost Harryja in Meghan v zadnjem času na najnižji ravni; morda sta to opazila tudi sama in morda iščeta (še en?) nov začetek. 

Ta novica je prišla nekaj dni po številnih govoricah, da naj bi Meghan Markle in princ Harry želela preložiti izid svojega dokumentarca za Netflix. Namen je omogočiti, da po kraljičini smrti mine nekaj časa, hkrati pa v projekt vnesti nekaj sprememb. Podobno se je za več tednov zavlekla eksplozivna biografija princa Harryja.

Fotografije: Profimedia

Preberite še: Jesenska manikira po vzoru Selene Gomez: Smaragdno zelena barva je novi hit letošnje jeseni

Priporočamo tudi: 6 jesenskih alternativ kavbojk: Zamenjajte kavbojke s temi enako elegantnimi hlačami ali krili

Najbolj brano