Če se zadnje čase zadržujete na Instagramu ali TikToku, ste verjetno naleteli na REFY. Znamka, ki jo je ustanovila vplivnica Jess Hunt in pomeni "redefiniranje lepote", je takoj postala kultna, ko so bili njeni izdelki za obrvi razprodani le nekaj minut po začetku prodaje.
Vedno iščemo nove izdelke za nego kože in ličila in čas je, da razširimo svoja lepotna obzorja. To je zgodba o znamki za nego kože, katere priljubljenost ne neha rasti. REFY je britanska znamka, ustanovljena leta 2020, sama ideja o znamki pa je nastala leta 2018, ko sta vplivnica Jess Hunt in lepotna podjetnica Jenna Meek oblikovali izdelek za obrvi.
Ne spreglejte:
- Pozabite na mikro trende, teh 7 modelov sandalov se vsako poletje vrne v modo
- Kako najhitreje do dolgih in gostih las? To so vitamini in živila, ki prispevajo k okrevanju in hitrejši rasti las
- Skrivna fitnes rutina Jennifer Aniston: Pri 55 letih dokazuje, da je 20 minut na dan dovolj za izklesano telo
Prepoznali sta vrzel na trgu za tak izdelek, saj je bil takrat prvi te vrste. Nato sta lansirali svojo prvo kolekcijo, katere fokus so bile obrvi v samo treh preprostih, a inovativnih izdelkih. Združili sta svoje obsežno poznavanje industrije in razvili kolekcijo izdelkov za obrvi, ki so hitro zavzele lepotni trg in njihovo blagovno znamko izstrelile med zvezde.
REFY- Poenostavljanje lepote
REFY se posveča ustvarjanju izdelkov in skupnosti, ki vas navdihujejo, da postanete najbolj samozavestni. Poudarek je na najosnovnejših izdelkih, ki so enostavni za uporabo in večnamenski ter ustrezajo vašemu življenjskemu slogu na poti, kjer sta preprostost in učinkovitost ključni. Z dajanjem na trg prvih formul in izdelkov na svetu vodimo nov svet lepote; veganom prijazen, brez krutosti in s certifikatom Leaping Bunny. Vsi izdelki so razviti tako, da ustrezajo vsem tonom in tipom kože, z dodanimi sestavinami, kot so hialuronska kislina, niacinamid in peptidi, ki vaši koži nudijo še več koristi.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Izdelkom za obrvi, ki so bili razprodani v šestih tednih, so sledili izdelki za trepalnice, ustnice, obraz, telo, čopiči in gobice za ličenje ter lepotna torbica. Letos so šli lastniki še korak dlje in predstavili REFY Curated – omejeno serijo kapsulnih kolekcij lifestyle izdelkov, ki oživijo koncept s kosi, kot so lasni dodatki, uhani, ogledala, torbe, osnovni kosi oblačil in podobno.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Fotografije: Profimedia