Kolekcija Firma Ljubljana - Sanja Grcić

27. 10. 2011
Deli
Sanja Grcić

Rdeča nit Sanjine kolekcije, ki jo je predstavila na reviji v torek: 'Last minute is the best minute (urban chic).'

Modna osebna izkaznica


ROJENA

1970

OD KOD

Ljubljana

SODELOVANJA

Organizacije-naročniki: Sohungdesigns New York, RS POP UP New York, Columbia University New York , The Fine Arts Building – LIPA Chicago,  Ostblock Zurich, Design Assembly Graz, Berlin fashion week, Beograd fashion Week, Bitola fashion Week, Etna Mar Zagreb, Stadschouwburg Arnheim, Abbaye de Neumunster Luxembourg, Sarajevska zima Sarajevo, LGL LJubljana, PTL Ljubljana, Cankarjev dom Ljubljana, Festival Ljubljana, RTV Slo, TV3, Klub K4, Galerija Škuc, Mestni muzej Ljubljana, MGLC Ljubljana, Kibla Maribor, Mesec oblikovanja Ljubljana, ...

Z večino priznanih slovenskih fotografov: Matjaž Tančič, Jaka Vinšek, Dejan Nokolić, Aljoša Rebolj, ...
S priznanimi slovenskimi režiserji: Mitja Okorn, Klemen Dvornik, Barbara Zemljič, Igor Zupe, Matjaž Farič, ...
Z velikim številom oblikovalcev v evropi in združenih državah amerike, z večino oblikovalcev v Sloveniji.
Z ogromnim številom medijev doma in v tujini.

MAKSI DOSEŽEK

Ne merim dosežkov, osrečila me je uspešna predstavitev v New Yorku in pohvalna napoved v New York Time Out, uspešna svetovna turneja z razstavo Any Sharp objects? in uspešna izvedba mednarodne razstave Smer Jug/jugovzhod v Ljubljani.

ZAŠČITNI ZNAK / IDENTITETA

FIRMA by Sanja Grcić
Politicaly noncorrect,  nontrendy pop, postcommunist global, worldy East European, urban bohemian, street couture, colourful black – for new world order adventurers.

TOP ŠOPING

V New Yorku ali Berlinu

KAM GRE SLOVENSKA MODA?
Zaenkrat je še v leru.

KAJ JE NAJBOLJ POMEMBNO ZA MODNI DOGODEK, PRIMERLJIV S TUJIMI?

Modni dogodki so v Sloveniji za razliko od tujine sami sebi namen in rešitev tega nesmisla se meni osebno zdi najbolj pomembna. Namen, smoter,  cilj, ter pot do tega cilja v Sloveniji v povezavi z modnimi dogodki ne obstajajo. Žal je to zaradi tega, ker se organizacije lotevajo popolni amaterji na področju modne industrije, ki z modnimi dogodki uresničujejo svoje fantazije o modi in ne resne poslovne namere za slovensko oblikovanje.

Slovenija je povsem izolirana od sveta in na naših dogodkih ni relevantne svetovne publike (kupcev, medijev, blogerjev, strokovnjakov, obiskovalcev, ...), le neka lokalna 'kao scena', ki razvoju oblikovanja nikakor ne more pomagati. Najbolj pomembno se mi zdi, da so dogodki organizirani profesionalno s spoštljivim odnosom do oblikovalcev, medijev in publike. Da privabijo širok diapazon zainteresirane in strokovne javnosti in da se končno odpremo proti svetu.

Spletna stran: http://sanjagrcic.net