Kolekcija Farandula - Mateja Krofl in Tinka Domjan

27. 10. 2011
Deli
Mateja Krofl in Tinka Domjan

Magične podobe projekta Concetto Spaziale, italijanskega umetnika Lucia Fontane, prepletene z atmosferično vznesenostjo slavne pesmi Beatlov, Lucy in the Sky with Diamonds, so navdih Faranduline kolekcije za pomlad in poletje 2012.

Zaznamovana s stapljanjem tradicije v modernost in z odtenkom mladostne ekscentričnosti, kolekcija Lucy in the Sky nadaljuje Farandulino zgodbo urbanega glamurja. Sofisticirane silhuete sodobnih krojev predstavljajo spomin na blestečo vihravost šestdesetih in sedemdesetih.

Poudarek je v igri nasprotij različnih tkanin in sopostavljanju nepričakovanih barvnih kombinacij med umirjeno paleto zasivljenih tonov z živahnimi, na trenutek celo neonskimi barvami. Vzdušje kolekcije, namenjene ženski, zaljubljeni v vrvež in fantazije metropolisa, deluje lahkotno, zračno, skoraj sferično.

Modna osebna izkaznica

ROJENI

1982 (Mateja), 1981 (Tinka)

OD KOD

Velenje (Mateja), Tinka (Žalec)

SODELOVANJA

Z veleblagovnicami kot Maxi (Lj), Kastner&Öhler (Graz, Austria) in v prihodnje (kolekcija jesen-zima 2011/12 tudi z Namo (Lj). V sklopu društva SOTO je Farandula soorganizirala dve razstavi v Lj (Moda na mestu zločina in South-Southeast). Kolekcija usnjenih torb za sezono pomlad in poletje 2011, ki je bila predstavljena v K&Ö (Farandulina kolekcija 'Stop! In the Name of Love), je nastala v sodelovanju z I-Bag (oblikovalka Neli Štrukelj).

MAKSI DOSEŽEK

K&Ö Fashion Award 2010 – Farandula postane zmagovalec festivala Design Assembly (Graz; sledi predstavitev blagovne znamke in kolekcije 'Stop! In the Name of Love' za sezono pomlad in poletje 2011 v znameniti veleblagovnici Kastner&Öhler

ComOn Project – Creative Week, Lago di Como (Italija) – malo pred uradnim 'rojstvom' Farandule, Mateja Krofl in Tinka Domjan, s kolekcijo Imperial Nostalgia, dobita glavno nagrado na dogodku; kolekcija je pred tem uvrščena tudi med finaliste natečaja Mittelmoda (Gorizia, Italia)

Perspektivni 2007 – Mateja Krofl - nagrada za najperspektivnejše mlade modne oblikovalce v sklopu Meseca oblikovanja (Zavod Big)

IDENTITETA
Sofisticirana eleganca, s pridihom urbanega glamurja.

TOP ŠOPING
Na slučajnih izletih po Ljubljani in še veliko raje na potovanjih, skoraj impulzivno in brez pretiranega pragmatičnega razmišljanja.

KAM GRE SLOVENSKA MODA
Gre. Ali bolje rečeno – želi si iti, tam kjer je market večji, v  deželo, ki se ji reče Evropa (in Amerika), v tako zelo obljubljene modne prestolnice, kot so Pariz, London, Milano, New York  itd.  Ampak ji to nekako uspeva zelo počasi... In z veliko napora, vloženega truda in odrekanja njenih iniciatorjev. Namreč, brez skorajšnje podpore državnih in drugih inštitucij, se peščica modnih oblikovalcev / znamk, ki polnijo prostor na mestu pokopanih slovenskih tekstilnih tovarn in bolj ali manj izumrle tovrstne industrije, trudi in upa ali morda - kar je trenutno še najbolj pomembno in pohvalno – si upa!

KAJ JE NAJBOLJ POMEMBNO ZA MODNI DOGODEK, PRIMERLJIV S TUJIMI?
Primerljivost je pravzaprav nemogoča, vsaj kar se tiče kvantitete, kot prvo, v smislu števila predstavljenih oblikovalcev ter števila njihovih izhodov. V tujini gre za predstavitve 'velikih' brandov z 'veliko' kapitala in pri čemer na Fashion Weekih predstavljajo kolekcije kot ekskluzivne modne revije, ki pritegnejo mednarodne medije, petične kupce; tako je dejansko modna revija na FW-ju profitabilne narave. Zavedanje, ki prihaja s strani slovenskih znamk, pa je že v naprej znano – z nastopom na FW-ju in objavo v nekaj medijih, bo za ime znamke vedelo le še malo več ljudi in morda bo revija privabila nove stranke, vsekakor pa se ne bo pojavil neznani gospod ali gospa, ki bi naročila nekaj tisoč kosov.

A vendarle ostaja še druga prvina dotičnih dogodkov, ki se ji reče kvaliteta. In ta je mogoča in nujna in vsekakor mora postati prioriteta ne le organizatorjev, temveč tudi nastopajočih modnih znamk, da pristopijo profesionalno in celostno. Da ne bo prvi slovenski FW ostal le 'prvi'.

Spletna stran: http://www.farandula.si