Z zadnjo modno revijo, na kateri so svoje modne vizije za pomlad in poletje 2012 predstavili JSP - Jelena in Svetlana Proković, Akultura - Alenka Globočnik in Marjeta Grošelj, Zoran Garevski - Garevski (Squat), Cliché - Jelena Leskovar in Nataša Peršuh - Natasa Persuh (Squat), smo sklenili prvi čisto pravi slovenski teden mode. V nadaljevanju pa si lahko ogledate še vroče foto utrinke z dogodka.
Foto: Primož Predalič
V naslednjih urah in dneh lahko pričakujete tudi podrobnejšo reportažo in zgoščen video zapis z dogodka, vabimo pa vas tudi, da si v spletnih arhivih Philips Fashion Weeka poiščete in ponovno ogledate tiste dogodke, ki bi vas utegnili najbolj zanimati - naj si bo minula predavanja, okrogle mize in/ali modne revije.
Impresije z zaključne modne revije
Po modni pisti PHILIPS FASHION WEEK-A so se še zadnjič sprehodile manekenke v oblačilih modnih oblikovalcev JSP (Jelena in Svetlana Proković), Akulture (Alenka Globočnik) v sodelovanju z Marjeto Grošelj, Garevski (Squat), Cliché (Jelena Leskovar) in Natasa Persuh (Squat).
JSP (JELENA IN SVETLANA PROKOVIĆ)
"Jelena in Svetlana Proković JSP kolekcija pomlad poletje 2012 izraža precizno modno oblikovanje z velikim poudarkom na detajlih in stajlingu. Kolekcija povezuje klasično krojaštvo, ki kombinira etičnost in vzdržljivost z neponovljivostjo. Uporabljeni so naravni materiali: volna, bombaž, svila, viskoza in reciklirani, kot so volna, predelana iz vojaških odej in balon svila, reciklirana iz padala. Poudarek je na generičnem produktu, komercialno podčrtanim. JSP ženska prisega na drugačno klasiko. Kolekcija je namenjena ženski, ki s svojo pojavo podčrtuje lastno osebnost in drugačnost."
AKULTURA (ALENKA GLOBOČNIK) in MARJETA GROŠELJ
"Pri kolekciji pomlad poletje 2012 oblikovalke Alenke Globočnik, ki ustvarja pod blagovno znamko Akultura, je poudarek na strukturi in barvi materialov, ki se drzno sestavijo v kolaž, poln energije in eksplozije optimizma. Razpoloženjska slika tisočerih obrazov barvne in brezbarvne pestrosti. Tkanina in usnje v enem pokaže plemenit barvni in strukturni sijaj. Razpoloženjska slika, primerna za vse priložnosti in za tiste, ki se preprosto znajo obleči. Akultura to pomlad znova išče in raziskuje različne strukture materialov, išče zmečkanine, potiske, praznine, kovino, transparentnost, lesk, mat, barve, vzorce, vse to in še več, drzno sestavi v razpoloženjsko sliko. ljub abstraktnemu pristopu, kolekcija poudarja krojaške vrednote, kjer fantazija tekmuje s strogostjo."
GAREVSKI (SQUAT)
"Kolekcija blagovne znamke Garevski za pomlad poletje 2012 je posvečena divam iz različnih obdobji, vsem ki so soustvarjale sistem vrednot, postavljale pravila in nove estetske kriterije. Namenjena je vsem, ki so na poti, da to postanejo."
CLICHÉ (JELENA LESKOVAR)
"Prihajajoča spomladansko – poletna kolekcija Cliché SCOPOPHILIA nas bo dvignila že pozimi. Misel nanjo bo obet užitka. Vizualnega ... tistega ob gledanju lepega, ki se mu načitano pravi scopophilia … in tudi taktilnega. Najlepše barve našega planeta, so ustvarile tudi najbolj pisano in radoživo kolekcijo do sedaj. Lahkotne, telo nežno ovijajoče in prhutajoče tkanine bodo v celoviti barvni paleti kontrapunkt vsakdanjosti. Blažile bodo enolične, monokromatske površine poslovnih prostorov in estetsko izstopale v ambientih za druženje. »Sijati« je neizgovorjeno geslo vseh Clichéju lojalnih, ponosnih in artikuliranih urbanih žensk."
NATASA PERSUH (SQUAT)
"Kolekcija blagovne znamke Natasa Persuh za pomlad poletje 2012 je prvenstveno inspirirana s fotografijami in delom Imogen Cunningham. Iskrenost v oblačilnem smislu in prava mera drznosti, drugačnosti in inovativnosti trenutka. Estetika kolekcije govori o enostavnosti in skladnosti, milini v preprosti popolnosti oblik in proporcev, ki hkrati izžarevajo subtilnost, ekstremno ženstvenost in moč. Oblike spoštujejo in poudarjajo žensko telo. Kosi v kolekciji upoštevajo načela kvalitete, jasnosti, brezčasnosti, arhitekture, določene mere minimalizma in funkcionalnosti. Barve so zamolkle, črna, bela in zemeljski toni, čiste barvne površine, subtilni barvni prehodi. Kolekcija je namenjena različnim ciljnim skupinam, je univerzalna v smislu uporabnosti, v nekaterih pogledih se spogleduje celo z unisex principom oblačenja."
Novo na Metroplay: “Če narediš veliko, lahko izbereš najboljše” | DAVID TAVČAR, ELLE DEKOR 2024