V sklopu rožnatega oktobra, svetovnega meseca boja proti raku dojk so v prenovljenem Maxi-ju pripravili predstavitev letošnje Estée Lauder Companies globalne kampanje boja proti raku dojk, ki se ji že četrto leto pridružujemo tudi v Sloveniji.
Cilj kampanje je dvig zavedanja o pomembnosti zdravja dojk in zgodnjega odkrivanja bolezni, ki lahko rešuje življenja.
Zato, da nas bodo ljudje opazili, se za trenutek ustavili in postali del kampanje, bo Maxi od 11. do 16. oktobra osvetljen z rožnatimi lučmi.
S sredstvi, ki jih bodo zbrali s prodajo izdelkov Clinique, Estée Lauder in Donna Karan iz humanitarne kolekcije Pink Ribbon, bodo Europa Donni pomagali pri oblikovanju sklada za pomoč bolnicam in bolnikom z rakom dojk, kateraga namen je izboljšati kakovost njihovega življenja zasebno in predvsem v času okrevanja. V sklad bodo donirali 20% vrednosti maloprodajne cene vsakega izdelka iz Pink Ribbon kolekcije.
Na predstavitvi so predstavnice podjetja Medicopharmacia,d.o.o. predstavile Estée Lauder Companies globalno kampanjo Breast Cancer Awareness Campaign. Ga. prim. Mojca Senčar, dr.med., predsednica združenja Europa Donna je predstavila najnovejše statistične podatke o bolezni in nov program ter načine pomoči, ki jih v združenju pripravljajo za bolnice in bolnike z rakom dojk. Prof. dr. sc. Uroš Ahčan, dr.med. je predstavil najnovejše trende rekonstrukcije dojk, ki bistveno izboljšujejo kvaliteto življenja bolnic in bolnikov in dejstvo, da je Slovenija na tem področju prav zares dežela na sončni strani Alp. O tem, kako se sprijazniti z dejstvom, da je bolezen doletela tudi vas in kako bolezen premagovati, so spregovorile bolnice dr. Mojca Miklavčič, Tanja Španič, Jana Koteska in prvič v javnosti tudi Barbra Drnač in nas očarale s svojimi nasmehi in pozitivnim duhom.
Predstavitve so se udeležili novinarji in novinarke vseh večjih slovenskih medijskih hiš, članice združenja Europa Donna, nekatere znane slovenke, med njimi Barbara Jeklin, Slavka Pajk, Alenka Gotar, Danica Lovenjak in mnogi drugi gostje.
Ga. Mojca Senčar, predsednica Europe Donne: ''Bolnicam in bolnikom z rakom dojk želimo tokrat pomagati neposredno, pri premagovanju bolezni, pri telesni in duševni rehabilitaciji, morda pri pokrivanju stroškov šoloobveznih otrok, pomagati socialno šibkim in drugim. Gre za medsebojno sodelovanje pri katerem mi zaupamo vam, da boste predstavili usode posameznikov, ki so v resnično težkem položaju, vi pa nam, da bomo lahko pomagali. Torej gre za zaupanje, gre za vse nas!''
Ga. Evelyn H. Lauder, Senior Corporate Vice President of The Estée Lauder Companies: “Združeni smo močnejši. Združeni lahko naredimo več. Združeni lahko najdemo zdravilo. Predstavljajte si, kako neverjeten vpliv imamo lahko na več milijonov žensk in moških po vsem svetu s tem, da širimo sporočilo o pomembnosti zdravja dojk in o tem, da zgodnje odkritje rešuje življenja.''
Organizatorji predstavitve in podporniki kampanje, podjetje Medicopharmacia, d.o.o, družba Mercator in Maxi se vam že vnaprej zahvaljujejo za vaše sodelovanje in podporo pri uresničevanju našega skupnega cilja: Ustvariti prihodnost brez raka dojk.
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc